)Ik heb alex al vanaf hij een klein veulentje was, en ben hem zelf aan het inrijden:) Vorig jaar heeft hij een heel naar trailerongeluk gehad, hij had zijn rug gebroken
wonder boven wonder is hij genezen, en hoe! ik heb groen licht van de ostheopaat en dierenarts gekregen, en ben alex weer een beetje aan het rijden!
ik had hem vorig jaar zadelmak gemaakt, en moest dit jaar dus weer zo goed als overnieuw beginnen. Vrijdag kreeg ik een smsje van mams om te vragen of ik zin had om te proberen met haar fries buiten een stukje te doen, mijn vader liep mee voor foto's en evt. in te grijpen
Alex is best lief, alleen heeft zeker karakter. Hij heeft nogal zijn eigen willetje, en denkt dat hij hengst is en schacht uit en gaat dansen bij elk paard dat hij tegenkomt, en springt in de wei geregeld op de fries (ruin
) en is 'happerig'. Ook wou Alex perse voorop lopen, als mijn vader vooruit liep flipte hij nogal en ik lag er bijna naast door een megabok
daar moeten we nog even aan werken haha
Alex heeft ook schurft gehad van de winter en zijn pony en manen zijn een stuk korter, vandaar ook de lelijke plekjes op zijn hoofd..
maar ik ben super trots op hem en ook een beetje op mezelf, voor de eerste keer ben ik tevreden!!
genoeg gekletst, hier de foto's!
alexje

volmar

hij staat stil:o

brave pownn!

mam met lolly

trots!

lekker eigenwijs hoofdje:)
en nu zijn we weer wat aan het opbouwen, gaat super!! 
Alex ziet er goed uit! Niet meer zo puppy, hij is nu echt al een hele stoere mannelijke maflingerruin. De amazones zijn natuurlijk ook heel knap!

! Fantastisch dat Alex toch nog een rijpaard is geworden!