Vandaag heb ik voor de verandering een keertje tussen 4 hekken gereden... moet naar eigen mening nog wel een beetje aan mijn hulpen werken, buiten is gas gas en ho ho, de rest gaat eigenlijk vanzelf, maar in de bak rijden is toch wel vrij pittig. Om de uitdaging nog groter te maken de cordeo (halsring) omgedaan zodat ik beter aan mijn zit en hulpen kan oefenen, Cody geeft het précies aan wanneer ik iets verkeerd doe, dus als ik per ongeluk teveel naar links leun schiet ze ineens linksaf de bocht om hihi
hoe bedoel je perfect leerpaard! Het was in ieder geval weer erg leerzaam en goed om het gevoel weer eventjes onder de aandacht te brengen.
1. Even poseren voor de camera, dit zijn wij!

2. Losstappen, moet altijd opletten dat ik niet naar voren ga zitten als Cody haar hals omlaag doet

3. Stukje draven, blij dat ik eindelijk fatsoenlijk en rustig kon draven en dat haar hoofd een beetje laag bleef.. is af en toe ook nog een kunst!

4. Neusje bijna tegen de grond

5. Van hand veranderen, ik kreeg steeds meer aandacht, haar oortje draaide ook steeds naar me toe

6. Knopje turbo

7. En dat zit zo lekker op haar!
zou je bijna lui van worden hihi
8. De foto is niet zo scherp, maar het laat wel goed zien dat Cody ook heus wel haar oortjes naar voren kan doen tijdens het lopen

9. En nog even lekker uitdraven

Daarna zijn we alsnog lekker eventjes buiten gaan rijden
want stiekum vinden we dat allebei veel leuker
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Groetjes,
Sanne en Cody
Gaaf is dat he, rijden met neckrope!