Tijdje terug alweer naar Amerika geweest, en dacht even paar foto's plaatsen aangezien ik nu ook me mooie show foto's heb!
Ik geniet altijd met volle teugen en maak weinig foto's maar hier dan toch een paar van mijn 3 lievelings paardjes
Beautifull Stix! Erg leuke Paint ruin, wat werkelijk bijna alles kan. Een geweldig allround paard om te rijden met de mooiste aftekening op zijn hoofd EVER! Naar mijn mening haha.. Om verliefd op te worden!

Myrtle een mooie SPB merrie met erg veel talent. Ik mocht haar in mijn 3 maanden verder trainen in de basis. Super fijn en leuk om te doen met een paard wat graag voor je wil werken!
En natuurlijk mijn mooie lieve geweldige Cody! Wat een topper zeg! Met hem heb ik de APHA World Show gereden. Een heel erg gevoelig paard en super lief. Echt een knuffeltje
Cody was voor mij de grootste uitdaging, en heb van hem het meeste geleerd. En in de bergen! (hihi ik sta een beetje scheef!)

En natuurlijke mijn mooie show foto's! (stiekem eentje toch gekopieerd
)

OOooow en ik kan jullie de beestenboel ook NIET onthouden! De eerste is Abby die altijd aan de rand van de Roundpen HANGT
En natuurlijk our way to travel!

Haha toch nog veel foto's!