Na ons spannende maar geslaagde avontuur bij de Country Mill:
[WN-ITP] Quarter Jlo na lange tijd weer ITP bij demo Country Mill
Werd het tijd dat Jlo ook op eigen terrein weer eens voor de lens aan het werk gezet zou worden.
Dus ik belde Alice voor een lesje en een fotograaf had ik ook gevonden: Sabrine de Weijer, het winterse zonnetje liet zich ook zien en toen waren te klaar om te gaan!
Pitts Rodoranglo (oftewel Jlo) is mijn inmiddels 6 jarige Quarter merrie. Zoals de titel impliceert hebben we een moeilijk jaar achter de rug. Het verhaal heb ik verkort uitgelegd in het hierboven genoemde topic, maar omdat ik liever naar het heden en de toekomst kijk ga ik er in dit topic niet nogmaals over vertellen.
Op dit moment gaat Jlo weer de goeie kant op, doordat ik ben gaan lessen bij Alice Zijlstra hebben we beiden weer het plezier in het rijden terug gekregen. En nog elke dag gaan we een beetje vooruit! Ik wens je veel kijkplezier en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Daar is ze dan! is ze niet leuk?

Als dieseltje moet je wel eventjes op gang komen

https://lh4.googleusercontent.com/-WSD1 ... _0197J.jpg
Maar als je blijft lachen..

Kom je vanzelf wat losser!

Tussendoor ook nog even luisteren naar de instructies van Alice

Want dat wijken vindt ze toch wel erg lastig..

De galop is ook altijd een gevoelig punt

Maar die wordt ook steeds beter

Blij en voldaan en trots op mn beestje!

Bedankt voor het kijken! Ik denk dat jullie het wel met me eens zijn dat ze enorm vooruit is gegaan, het plan is dit jaar eens een oefenwedstrijd te doen en ben erg benieuwd hoe dat zal gaan! We zijn er natuurlijk nog lang niet, maar we hebben de goede weg in ieder geval weer gevonden
Alice en Sabrine bedankt
ik hoop binnenkort weer meer te kunnen laten zien!p.s. ik weet dat er een iets los hangt op sommige foto's, dus daar hoef je me niet op te wijzen

Doeeg!

Zie nu jouw topic ook voorbij komen, maar kan daar niet meer reageren, jullie zijn ook erg vooruit gegaan zeg! Ik vind je echt een held dat je na zo'n traumatische gebeurtenis toch het rijden weer opgepakt hebt.. respect! 
Het gaat weer even voor geen centimeter.