). Maar ik weet ook dat het gevoelsmatig wel goed zit en hij regelmatig nagekeken wordt door door osteopaat, chiropractor en de veearts en zij het er allemaal over eens zijn dat het prima past en ik juist wat fanatieker moet/mag rijden om zijn lichaam in betere conditie te krijgen. Dus ik wil toch graag wat plaatjes laten zien ook al zijn het geen rijtechnische hoogstandjes, en dan eventueel in de loop der tijd de vorderingen laten zien
.Lodewijk is inmiddels alweer 6,5 jaar, nog niet heel veel rijervaring en dat wat hij heeft is vooral buiten rond hobbelen. Een tijdje geleden zijn we begonnen met lessen en toch al best wat vooruit geboekt. Ik rij niet veel, probeer naar 3 keer in de week te gaan maar dat is nu misschien 1 of twee keer in de week, verder wel veel longeren, grondwerk, fietsen en vooral veel knuffels.
Rijtechnisch zijn de foto's dus ook niet bepaald goed en het viel me vooral erg op dat ik mijn benen weer verkeerd draai, dus daar ga ik weer extra op letten, is iets waar ik altijd moeite mee heb gehad mede door wat medische mankementen maar vooral verergerd is door een paar hernia's waardoor ik minder gevoel en controle over mijn (onder)benen heb, vandaar overigens ook de bodyprotector, wat extra bescherming en stevigheid voor mijn rug
.Wat een lap tekst voor die paar foto's
.
Net begonnen, toen keek hij nog vrolijk

Bah bakwerk, dan gaan we eerst de baas trainen, lekker op de voorhand hangen zodat die arm en beenspiertjes extra moeten werken

even de beentjes trekken om de spieren wat losser te maken

Maar de fotograaf kreeg helaas ijsklompjes aan haar handen dus van het betere rijden natuurlijk weer geen foto's
maar het gaat om het idee 
Nog even snel poseren, yes denktie, we zijn nu al klaar, niet dus

Mijn uitzicht als we buitenrijden ook nog even showen, altijd vrolijk om zich heen kijken (en als ik niet op zit te letten ineens een sprintje trekken, zo mogelijk dwars door de bosjes
)
En zonder tuig

Knap buffeltje

, maar hoe vaker je dergelijke dingen hoort en leest, hoe groter je frustratie. Maar misschien denken zulke mensen wel dat als ze vaak genoeg heel negatief zijn dat ik hem weg zal doen zodat zij hem kunnen kopen