dus ik dacht post ze eens op bokt
het is nog verre van perfect maar het gaat al weer redelijk en vrijwel zonder verzet.en kleine aapjes worden groot... mijn spb just daar ben ik stilletjes ook mee bezig om hem aan vanalles te laten wennen,heb er ook al eens eventjes op gezeten
en hij vindt het allemaal best
ondertussen staat just bij vrienden in rijkevorsel en aangezien mijn vriend van daar afkomstig is hebben we daar een stuk grond gekocht (3.5ha!
) en verhuist hank zaterdag naar de jc ranch die er op 3min te paard vanaf ligt! dus ik ben zo blij als iets!als er iemand op de jc ranch staat of er ervaring mee heeft die mag zijn ervaring graag delen,het zag er een leuke boel uit

hij deed wat raar in het water,hij had wat angst voor het water dat op hem afrolde als de andere paarden aankwamen

mooi de eerste keer handje aan het hek en voet erop zodat ik eraf kan als het moet,maar hij is heel erg braaf en zit er in het weekend meestal keer of 2 minuutje op aangezien hij verzorgd wordt door mijn vriend momenteel dus door de week wordt er niks mee gedaan,dan is hij gewoon paard met zijn vriendjes op de wei

ik veralgemeen de jonge paarden van bij pa thuis met de mijne meestal en dan zijn t de 2 jarigen...