[WN] Probie en Sooty OHZ

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha dH

Probie en Sooty OHZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 21:26

Zo'n lekker weertje en dan samen rijden op onze eigen foksels, dat moet vastgelegd worden. Het was nog wel fris, zaterdagmorgen vroeg, maar met zo'n hete dag op komst kan je maar beter eerst rijden....

Dion met Probie (Powered By Sugar). Probie is nu 4 jaar en wordt een jaartje gereden, maar pas sinds kort regelmatig.
Afbeelding

Afbeelding

Sooty (Supreme Easter Gadget) is nu 5 jaar oud. Ik heb d'r na het inrijden door omstandigheden 1.5 jaar niet gereden. Sinds begin dit jaar zijn we (tot mijn verbazing :P ) gewoon weer begonnen waar we gestopt waren. <3
(Dion heeft de foto's gemaakt vanaf Probie. Die wilde niet zo goed stilstaan als Sooty, dus enkele foto's zijn niet goed gecentreerd of de horizon is scheef, maar het gaat om de indruk.)
laten we zeggen dat ik tegen de zon inkijk..... 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Serieuze business :+
Afbeelding

werken op de cirkel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hele steile bergen in Tollebeek, tot in mijn buitenbak. O nee, camera scheef, gelukkig is Sooty recht _O-
En hoezo naar m'n zin....

Afbeelding

Lekker ding <3 Ze kan zo lekker lopen ( nog niet stabiel en soms is ze een beetje lui >;) , maar ach, komt wel)
Afbeelding

Afbeelding

Doei doei
:wave: :wave:

calemity_jane

Re: Probie en Sooty OHZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:32

Ik wordt hier vrolijk van zeg wat een heerlijke paarden zeg en wat gaat de tijd enorm snel!!!!!!!!!!

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 05:59

Nou, het ziet er op de foto's anders wel heel stabiel en ontspannen uit hoor. Super knap, zeker gezien de tijd dat jullie bezig zijn!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:12

Hey, wat leuk om Probie & Sooty weer eens ITP te zien - en onder het zadel nog wel! +:)+
Wat is Probie ontzettend leuk 'uitgevouwen' :D en Sooty is - nog steeds - een plaaaaaaaaaatje! :~

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:29

Hey Natascha, wat een heerlijke beestjes zijn het geworden, mooi in verhouding gekomen :9

Ik ben nu ook met PGM Viho onder het zadel bezig, zo'n 3x in de week, dat is vaak genoeg voor zo'n kleine puk, net wat je zegt. Hij is 21 april 3 geworden, dus rustig aan!
Veel plezier met elkaar! :j *\o/* *\o/*

Blanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:33

Pfieuw wat een mooie paardjes en zo lekker hoe ze lopen! _/-\o_

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:39

Dat ziet er prima uit Natascha!

Finnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:38

Super zeg! Geweldig om ze zo onder het zadel te zien.. :j *\o/*

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:49

Proby is prachtig gegroeid zeg en loopt ook lekker bij Dion!

Sooty is echt een lekker ding! Foto's zien er super uit, mooie houding ook van haar hals en hoofd. Ennuh, dat luie, zorg dat je dat altijd vast blijft houden, heel handig in de reining!!

Ze zien er alletwee supergoed uit!!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 08:37

Zwijmel....wat is de tijd hard gegaan zeg!! Geen walgelijk mooie schattige show-babies meer maar echte stoere, bloedmooie rijpaarden zijn ze al!!! Maar Natascha, je peesbeschermers kleuren niet zo mooi bij je bodywarmer, foei toch, :+ ....

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 07:52

Dank voor alle leuke reacties, ben heel trots op onze poownies.
We "rommelen" zo lekker door :D

FlyingHigh schreef:
Maar Natascha, je peesbeschermers kleuren niet zo mooi bij je bodywarmer, foei toch, :+ ....

Ja, normaal zorg ik ervoor dat ik tijdens de training op zaterdagmorgen in mijn eigen rijbakje er mooi ton-sur-ton uitzie :+ 8-)
Maar mijn rode pc's zaten in de was of was het mijn oranje bodywarmer?? :o?
8-) 8-)
_O-

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:51

Haha wat ben je vaak half in beeld. Hihi! Net langs de randjes. Je bent te snel...

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:23

:wow: kleintjes worden groot zeg! Heel gaaf dat jullie er lekker mee aan de gang kunnen :j
Ik was gisteren ook zo beduusd hoe groot de andere 'kleine' ook alweer was! Is het allemaal nog goed gegaan? Mooie ervaring in elk geval ;)

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 10:20

SusanW schreef:
Ik was gisteren ook zo beduusd hoe groot de andere 'kleine' ook alweer was! Is het allemaal nog goed gegaan? Mooie ervaring in elk geval ;)

Ze heeft het heel gaaf gedaan. Natuurlijk niet hoog geplaatst, want ze ziet er niet uit als een "halter-2-jarige", maar ze is heel braaf gebleven. En lief op de trailer staan naast "ome" Markus. Idd mooie ervaring en ik ben supertrots. <3

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 10:23

Wat leuk om weer eens foto's van jullie te zien Natascha!
Ze zijn beide gegroeid!