[WN] 2de keer Team/Cattlepenning

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

catzkillz

2de keer Team/Cattlepenning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 13:56

Aangezien ik het de eerste keer zo leuk vond, heb ik gisteren nog eens meegereden met de teampenning :o Deze keer op Bronco, mijn vaste rijmaatje tijdens de technieklessen, en met vriendlief die een camera in de handen kreeg geduwd :D Persoonlijk vond ik het vorige keer een beetje leuker omdat ik toen op een iets vinniger paardje reed, Bronco kreeg ik nogal moeilijk 'gemotiveerd' :P Maar ik ga de filmpjes toch plaatsen en sta open voor alle commentaar, kritiek en tips, zolang ze maar een beetje beleefd worden neergetypt ;)

Het solo-gedeelte, ik met Bronco achter één koetje aan.

Teampenning

De andere filmpjes komen a.s.a.p :)

Qilan

Re: 2de keer Team/Cattlepenning

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:38

ziet er super leuk uit :D

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 15:06

ziet er erg leuk uit! Ik heb er verder niet veel verstand van, maar volgens mij heb je hier veel plezier aan.

Ik moest trouwens erg lachen om die }:0 :D Het lijkt er op dat ze inmiddels de klappen van de zweep kennen ~~}> :D Die (dexter?) koetjes weten al precies dat ze in die vangkooi moeten, en wandelen er aan het eind van het tweede filmpje al uitzichzelf in (met zo'n hoofd van ja hoor ik ga al >;) :') ) En in het eerste fimpje gallopeer je bijna zo'n koetje omver die gewoon blijft staan :D die koe dacht zeker, pffff boring komt weer zo'n paard, ik blijf wel staan }:0 :+

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 15:09

ziet er leuk uit hoor.

de koeien zien er inderdaad erg tam en rustig uit, en weten waar ze heen moeten.
ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe kudde koetjes voor wat meer spectakel.

maar leuk hoor, die kleine pony is ook leuk :D

Horsefan8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 15:48

ziet er goed uit, ik wil het zelf ook gaan proberen met mijn ponymaar die is nog een beetje te bang voor koeien XD

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:57

HAW---> WN ITP

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:03

Ziet er leuk uit!!! Moest even 2 keer kijken naar die kleine bonte pony, ik dacht huh, gaat daar nou iemand koetjes vangen op een koetje? }:0 Maar nee, toch een pony <3

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 22:16

@marquez1: ja er zitten idd een paar heel erg brave koetjes bij die al automatisch naar de kooi lopen zodra je ze van de kudde scheidt :) Toen ik aan het rijden was en die ene koe besloot om eventjes de piste over te steken dacht ik even dat we een frontale botsing gingen hebben :p Die koe was duidelijk niet onder de indruk van mij haha!

@Maeve: Dat pony'tje kon er wel wat van hoor, was een erg pittig ding :) Liet zich helemaal niet doen door de koetjes ^^ Size doesn't (always) matter ;)

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 06:28

Blijft een leuk spelletje hé. Let op als je het voor het 'eggie' doet dat je niet te ver de pen in gaat als je time vraagt. De neus moet voorbij het nek, maar je mag niet verder dan de schouder anders no time.
Met een grotere kudde zul je meer moeten samenwerken, nu is ieder bezig zijn 'eigen' koetje eruit te halen maar met een grote kudde zal je iemand op de achterlijn moeten hebben om het foute vee terug te drukken, en eventueel de goede koe over te nemen, de boel wil dan nog wel eens behoorlijk gaan rennen nl. Maar heel veel lol en dat is het belangrijkste!! Super.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 06:37

Lijkt me ontzettend gaaf om eens tedoen.
Leuke filmpjes ;-)

Elmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 06:42

Aaah Bronco <3 Staat die daar nog steeds? Ik heb ook nog met hem gereden in het begin dat hij daar stond. Ik dacht ook dat dat maar tijdelijk was. Of hebben ze hem overgenomen? Vind het wel een leuk paard.

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 10:06

Bronco staat er nog steeds :) maar hij is wel halve stal, of hoe zeg je dat? Heeft dus een baasje maar ook de manege als eigenaar. Ik vind het een schatje, beetje sloompjes maar wel heel lief karakter.

@crow: nu is het idd maar een spelletje :) maar ik wil ooit wel eens een wedstrijdje doen. We worden nu dus niet afgevlagd als we iets fout doen, maar krijgen dan wel de opmerking wat we fout hebben gedaan. En idd ik ging er iedere keer veel te ver in en moet ook leren om achterwaarts te pen uit te gaan ipv te draaien in de pen zelf om zo het paardje ook duidelijk te maken dat hij er eigenlijk niet in mag.

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 14:31

Nog een compilatie van de andere runs die dag :) In het eerste filmpje maak ik een flater van jewelste en laat de koe gewoon voorbij lopen }:0 het was een "ik-stond-erbij-en-keek-ernaar" momentje :o

Hopelijk kan ik binnenkort wat betere filmpjes laten zien..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 17:18

Mooi om te zien zeg. :) Die op die bruine is wel bloedje fanatiek zeg. :))

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 18:33

kei leuk! Probeer wel een beetje naar achter te zitten, ik zie dat je af en toe naar voor gaat leunen.

Op de filmpjes valt het nog mee met dat bruine paard, maar in het echt hou ik altijd mijn hart vast!!! Ik zie die echt niet graag meedoen, paard lijkt met momenten 8 benen te hebben.

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 18:46

Ja da's idd een hevig ding hé, één keer gleed hij bijna uit tegen de pen, was ff spannend hoor..

Ik merk het nu ook dat ik nogal fel naar voor leun, heb ook de neiging om heel hard mee te gaan met de bewegingen van het paard,waardoor ik precies op een kameel zit :p
Maar als je aan het rijden bent, merk je dat niet altijd op, dus ben blij dat ik het nu eens op film kan zien.

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:10

Ik ga zondag meedoen... :-) Weet nog welk niet met welk paard :-(..

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 22:35

Ik zal zondag ook terug van de partij zijn :) Hopelijk wel een ander (lees: vinniger) paardje want Bronco vind ik nogal aan de slome kant voor de teampenning :p Ofwel was ik weer niet streng genoeg, dat kan ook..

privace

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:48

hier bekende mense,
whahah bronco die altyd bijt na witshita :(
nog veel plezier me teampenning!!
grtjes jessy

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:05

ff die grote rode letters gemist????

Love_apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 13:02

Super leuk! :j
Probeer in de volgende keren meer met elkaar samen te werken, bijvoorbeeld afspreken wie 1,2 en 3 is. Dat nummer 1 en 2 de juiste koeien eruit zoeken en nummer 3 tegenhoud wat moet blijven en doorlaat wat naar de pen moet. Nu is iedereen met zijn eigen ding bezig en ieder pakt een koe.. hier werkt het zeker, maar deze koetjes zijn ook wel heel braaf! :P Als alle koetjes gaan rennen heb je zo al snel een verkeerde bij de pen staan. En ook inderdaad opletten in filmpje 1 en 2 hoever je de pen inrijd, want als je tever rijd word je gediskwalifiseerd. ;)
Maar het ziet er al super uit!

samvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:21

erg mooi. ik heb hier verder geen verstand van :P