(Blue is een bijna 9-jarige appaloosa. We rijden Wran L3. Ik rijd nog op snaffle, maar ben wel bezig met op één hand te gaan rijden. Ben alleen nog op zoek naar een geschikte shank.)
Selectie foto's van de afgelopen weken. Blue is niet de schoonste, maar goed, ze staan dan ook dagelijks acht uur in de het weiland met heerlijke baggerklei.
12 maart - 3 foto's
(Op de achtergrond mijn andere paardje Duke met bijrijdster. Duke is een draver van 25 jaar en wordt enkel nog recreatief gereden).
Rustig weer oppakken. Mijn rug is nog erg gevoelig, dus vooral lang en laag aan lang teugeltje, relax rondstappen:

Zelf had hij wel wat meer bij elkaar mogen lopen, neusje niet zo ver eruit. Maar we zijn opbouwende, het gaat hier meer nog om het weer genieten van het rijden.

Heel rustig joggen en ik wel lichtrijden ivm mijn rug.

19 maart - 4 foto's
Les van Paulette Zorn. Ik kon nog geen hele les rijden. Dat heeft mijn bijrijdster gedaan, maar laatste kwartiertje er wel even opgekropen omdat ik wat vragen had. Vooral over het rijden op een hand en wel stelling kunnen vragen.
Blue vindt het allemaal maar vermoeiend *gaap*. Ik niet

Klaar met de les en lol met je knol!

Samen trots.

26 maart - 4 foto's
Brug neergelegd, zonder leuningen. Was meer voor Duke, want die vindt het nogal spannend. Voor Blue geen probleem.

Poseren:

Al weer wat meer bezig met inbuigen.

27 maart - 4 foto's
Beetje relaxen vandaag.

Hij doet het ook goed als kinderpony voor mijn dochtertje van 4 jaar. Ze krijgt hier 'les' aan de longe. Het is vooral veel plezier voor ons drietjes.

In jog (Romy kan hem met haar eigen stemcommando in draf en in stap krijgen *trotse mama*).

Ciao!

Precies 15 foto's. Dat is geloof ik het max. (Ik open amper ITP en HAW topics.
)Ik hoop dat jullie het leuk vonden ons te zien. Ik wilde laten zien hoe blij ik weer ben met mijn superbrave, leergierige maatje. Ik kan na maanden liggen en rugpijn weer genieten van het rijden, waar ik zo naar uit heb gekeken.
Brave Blue!