Eerst Sierra maar, mijn "nieuwe" quarter. Haar volledige naam is Shez nobodys fool en haar vader is crosstie lynx peppy.
Ik heb haar nu al een aantal weken niet kunnen rijden omdat ze een ander zadel moet, en daarvoor door de sneeuw..... Heb haar denk ik maar een keer of 10 kunnen rijden helaas sinds ze bij mij is.. dikek pech dus. Maar ik ben echt heel erg blij met haar, ze is erg lief en braaf en kan goed overweg met onze andere merrie.
Haar vorige baasje heeft dit met haar geoefend zodat ze niet bang is voor de zweep maar er wel respect voor heeft

Ze staat erbij te dromen

http://www.youtube.com/watch?v=Wbt9fTvnFYw
Waar ze ook een ster in is, is dit:

haha

sierra onder het zadel toen ze net bij mij was:

Verder heb ik mijn haflinger gereden, die heb ik na de sneeuw weer opgepakt en nu werken we het vet er weer af

Met haar ben ik nu wat meer allround bezig, tempowisselingen in galop, een stop, heup verplaatsen, scherper maken op de neckreining, af en toe een wissel tussendoor enz.
zoals je kunt zien was mijn bak vandaag echt... prut, dus veel bijzonders heb ik niet gedaan
en bovendien is ze gister tijdens het trainen gestruikeld en op haar knieeen gegaan met mij er op. Heb er vandaag weinig van gevoeld, maar toch wat meer gewerkt aan soepelheid en niet zo veel gedaan als normaal.

en een beetje snelheid.
dat was het weer
!