Gek toch om het spannend te vinden, maar ben heel erg benieuwd naar jullie opmerkingen!
Ik heb een filmpje en een paar foto's voor jullie kritische ogen

De foto's zijn niet van hele goede kwaliteit, maar op het filmpje is het denk ik beter te zien.
Achtergrond van het verhaal: afgelopen zondag ben ik met een aantal lesgenootjes voor de
allereerste keer 'officieel' gestart. En wel L5 Pleasure op de WRAN-D bij VeCa Stables.
Man, wat een voorbereidingen allemaal! Lang leve de checklisten hier op Bokt; we waren godzijdank
niks vergeten, hihihi! En we hebben ook veel gehad aan jullie Do’s en Don’ts
Het paard waarop ik rij is een manegepaard (KWPN) dat ik lease. Hij is nog nooit op een andere stal geweest.
Het was dus best een beetje spannend, omdat we niet zo goed wisten hoe hij zich zou gedragen in een
vreemde omgeving. Maar het ging goed en hij was hartstikke braaf!
Het was natuurlijk wel spannend allemaal: die ene heeeeeele grote zwarte doodenge Tinker in de buitenbak
,die vreemde binnenbak, met dat gekke publiek en die rare juryleden. Maar is ben echt ZO TROTS op m’n
ventje: zo braaf de eerste keer.
Man, wat heb ik het ONTZETTEND naar mijn zin gehad! Ik kon alleen maar genieten en lekker rijden!
Op alle foto's heb ik ook zo'n stomme smile op m'n gezicht
maar het is gewoon heel erg leuk om tedoen!
Okay, de foto's
Eerst inrijden: in het begin lekker voorwaarts om de zenuwen een beetje eruit te rijden.
Toen lekker een poosje stappen om tot rust te komen en tenslotte gewerkt 'aan de goede houding'.

Zit alles goed?
Toen de bak in en in de line-up: hij stond vreselijk om zich heen te kijken en te hinniken!

Hij begon echt met z'n kop omhoog, maar dat werd later minder.

In de Line-up: we mogen door naar de finale!
Commentaar van de jury was: dat ik in het begin met een wat te korte teugel reed (klopt; ik was
best nerveus dat-ie misschien gek ging doen). En naarmate de proef vorderde ik meer ontspande
en paard meer ontspande. Dus dat het eigenlijk beter ging naarmate de proef vorderde.

Even inrijden voordat we weer opnieuw moeten.

En de laatste goede tips doornemen

Van de finaleronde heb ik geen foto's, maar wel een filmpje!
Heel confronterend hoor.... Vooral mijn handen zitten niet helemaal zoals het hoort...
En dit is natuurlijk geen echte 'quartergang', maar hij liep wel vrij constant vond ik zelf....?
Al viel hij rond 3.19 even een pasje terug in stap *oeps*! Ben benieuwd wat jullie vinden.....
http://www.youtube.com/watch?v=jAPznL9QAfo
Dan de uitslag: we zijn eerste!!!
Commentaar was dat het leek alsof we er lol in hadden.
Nou, dat klopte hoor! Ik kreeg de hele proef die grijns niet van m'n gezicht

We konden het niet helemaal geloven

Zo trots op het paard!

Nou, ik ben erg benieuwd naar tips, truuks en andere opmerkingen!
Alle beetje helpen en ik wil mezelf heel graag verbeteren!
Blijven jullie wel lief...? Ik doe dit voor het eerst namelijk...

Wanneer maak jij je debuut?