catzkillz schreef:Superleuke foto's! Zijn die getrokken tijdens "de dag van het paard" afgelopen zondag? Ik wou er zo graag heen, maar het is er helaas niet van gekomen :'(
Inderdaad, zondag tijdens dag van het paard
.
HANKS_WHITE schreef:het was echt een super mooie show en het zand was inderdaad LOODzwaar!!!
ook de trickriders die hun tricks in het water deden... petje af!!!
ik zie dat ge toch ook op een shankje bent overgestapt, gaat het nu al beter?? in het begin reageerde
ze er toch niet helemaal goed op geloof ik (of toch in ieder geval beter op de snaffel)
zoals altijd,knap gerden kirr!!!
hank mist zijn knappe buurvrouw ook wel

Ja idd babyshank sinds een paar maanden, heb een tijdje moeten zoeken, maar nu is dit absoluut een goede bitcombinatie. Zeker omdat ik nu ook veel op één hand rij.
& Bedankt, wij missen Hank ook hoor!
Konstantine schreef:Wat een gave foto's zo in het water! Stoer ook dat ze er zo volle vaart in gaat

Hoe groot is ze eigenlijk? Wel iets groter dan de gemiddelde volledige Quarter, of niet?
Ze is 1.65m, dus inderdaad heel wat groter dan gemiddelde quarter, mama en papa zijn niet zo groot, geen idee waarvan ze het heeft. Haar broertje is ook zo groot.
essie_blue schreef:Wauuw wat een mooi paardje zeg!
en gaaf ook zo door het water!
alleen vind je het niet eng dat de beenscherming af was toen je aan het barrelracen was?
ook met dat diepe zand enzo, voor de benen?
kan het ook totaal mis hebben, heb geen verstand van barrelracen

Wij rijden altijd met bescherming, maar ik had al eerst carroussel gereden, met beenbescherming. Maar water en dan zand tussen de benen van het paard en de bescherming, dat vond ik ook niet echt super, dus ik barrelracede liever zonder bescherming, om schuurplekken te voorkomen. Volgens mij had ze ook meer last gehad van die zware (door het water) bescherming dan zonder.
Maar anders barrelrace ik nooit zonder, toch altijd wat risicovol voor aantikken ed.
Leuk al die positieve reacties!
Erg bedankt allemaal!