Het is alweer een eeuwigheid geleden dat ik een topic geplaatst heb (wist niet eens meer of ik me nog herinnerde hoe dat moest

In mei 2010 ben ik samen met mijn moeder, haar paardje Joey en mijn paardje Ademo 2 weken naar de veluwe, Epe, geweest. Dit konden we met alle recht een onvergetelijke droomvakantie noemen!! We hadden een fantastische Bed & Breakfast, waar wij een heerlijke kamer hadden en werkelijk alles mogelijk was, maar nog belangrijker; de faciliteiten voor de paarden waren geweldig en goed betaalbaar. De eigenaren van deze Bed & Breakfast vonden het duidelijk heel belangrijk dat de paarden er goed bij stonden. dat was echt waar een heerlijk gevoel. Als je even weg ging dan liet je de paarden met een gerust hart daar staan. Ik kan er nog steeds niet over uit hoe ernstig wij daar met zijn 4-en genoten hebben.. We hebben er 2 jaar naar toe geleefd en voor gespaard en het was het dubbel en dwars waard! Met name mijn paardje is daar erg opgeknapt, hopelijk zien jullie net zo'n blij paard als ik in de foto's

Als eerste even ter illustratie hoe relaxt de paarden waren en hoe veilig ze zich voelden

En bij het opzadelen, lekker ontspannen en vrij, net zoals thuis

Het was nog verbazingwekkend lastig om ze er samen een beetje netjes op te krijgen

Veluwse dennen...

Nog even een portretfoto en dan...

lekker voluit!!! dat is iets wat je bij ons thuis niet kunt doen, Ademo (en ik

(Even een opmerking tussendoor.. ik weet dat ik mijn voeten erg uitsteek, dit was om mogelijke 'vreugdebokjes' *ahum* op te vangen. Hoort niet zo en is niet zo'n mooi gezicht, maar dit heb ik mijzelf per ongeluk aangeleerd

IIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEHHHHHH, baasje we moeten stoppen, daar is mam

Natuurlijk even pauzeren, wij een broodje, Ademo even lekker grazen... ja eventjes, maar vooral ook mijn tas uitgebreid onderzoeken op verdwaalde koekjes

En natuurlijk even wat drinken

We genieten allebei zooooo enorm!!!

Nou, vooruit... Nog 1 flinke galop

Ik ben zo verschrikkelijk trots op mijn kanjer!!! Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen meegenieten via de foto's en ik hoop snel weer foto's te kunnen plaatsen

Groetjes Tessa