Ik zat al een tijdje te dubben om dan te stoppen met het wedstrijdgebeuren, want dit leek mij een mooi moment

Quince laat me al een jaar, met zo nu en dan wat hints en signalen op wedstrijden weten, dat hij het niet meer zo leuk vindt om wedstrijden te rijden en ja: daardoor vind ik het ook niet meer zo leuk

Als ik die signalen nu niet ter harte neem, ben ik óf blind óf egoïstich en dat heeft Quince niet verdiend. Hij heeft me zoveel gegeven en we hebben al zoveel bereikt dat hij nu met de VUT mag

We gaan nu alleen lekker buiten rijden, trailride's, puzzelritten of wellicht nog een FFT, maar geen Westernwedstrijden meer.
Het was goed, het was mooi en nu is het tijd voor Quince om lekker van z'n "oude dag" te genieten en dat gun ik hem van harte!

Bij deze wil ik iedereen die ons heeft gesteund, aangemoedigd, gecomplimenteerd of op welke manier dan ook met ons heeft meegeleefd, ontzettend bedanken voor de belangstelling en lieve woorden!

Ook namens Quince

Onze carrière in vogelvlucht:
In 2001 heb ik Quince gekocht, hij was toen 9 jaar. We zijn begonnen bij de toen nog "beginners" eerst allround, maar later alleen in de Trail.
In 2007 ben ik heb hem laten registreren in Amerika bij de ApHC en ben lid geworden van de Ned.App.Club, de AAHCH. Ik deed dat jaar ook voor het eerst mee met het ApHC NK en werd toen, geheel onverwacht door mij, Nederlands Kampioen ApHC Open Trail!

Hierdoor kreeg ik natuurlijk vleugels

Toen ook maar de stoute schoenen aangetrokken en naar EK ApHC in Aken gegaan en ik behaalde het Brons in 2008 en in 2009 opnieuw Brons!

Ik heb ook nog vele Wran wedstrijden gereden en hierbij heb ik het "geschopt" tot de L1.
Dus wat wil je nog meer? Een prima afsluiting van een "paardencarrière" dacht ik zo

Nu gaan we alleen nog dit soort dingen doen (deden we natuurlijk al, maar dat worden er wellicht nog meer

en met mijn vriendin en haar paard Rose op stap:

Natuurlijk samen de Nothern Trailride:

En de Farmers Field Trail niet te vergeten! Dat zijn dingen die hij écht leuk vindt

Quince is nog in volle gezondheid en geniet van het buiten rijden samen met z'n vriendin Rose, die twee zijn echte maatjes. Dus daar gaan wij ons alleen nog mee bezig houden

Iedereen bedankt en wellicht tot ziens! Je ziet me vast nog wel eens op een wedstrijd als ringsteward, groom en/of bakrandridder of natuurlijk in het bos