Ik wil graag Red aan jullie voorstellen, hij is een manegepaard van 13 jaar oud. Eigenlijk heeft hij altijd dressuur gelopen, maar sinds vorige zomer rijd ik er western op. Sinds februari wordt hij ook echt getraind door een stagaire op de manege. Hij gaat steeds leuker lopen en doet heel erg zijn best.
De foto's zijn van 2 wedstrijden, omdat ik de foto's van de wedstrijd in Maart pas gisteren binnenkreeg, en van de wedstrijd van zondag zijn maar 2 foto's gemaakt, wat heel jammer was want hij liep echt super.
In Maart deden Red en ik voor het eerst mee aan het onderdeel reining, we werden 6e met 67.5 punten, bij de pleasure waren we 3e met 54 punten.
Zondag werden we 2e in de pleasure met 55.5 punten, en 3e bij de reining met 67 punten.
Ik ben echt trots op mijn maatje. Hij deed het super, een paar foutjes maar dat was mijn eigen schuld (ik legde mijn binnenbeen teveel aan, waardoor hij teveel naar buiten viel)
Commentaar voor mijzelf:
Ik zit veel teveel aan het bit, dit komt omdat ik hem(met name met wedstrijdjes) niet goed durf los te laten. In de les ben ik dit al heel erg aan het oefenen, maar op het filmpje van maart zie je echt hee duidelijk dat ik nog veel moet leren. Ook moet Red nog iets verzamelder worden, wat in de les al best goed gaat!

Commentaar heel erg graag, daar kan ik alleen maar van leren!

Hier komen de foto's:
Maart
De Jury blijft erg eng. Dit was in maart
http://reddielover.hyves.nl/album/25531100/Allerliefste_Redje_L/iKkSoDvZ/video/926667547/0/qf8k/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo
Het filmpje van de pleasure van maart staat op hyves, maar die krijg ik niet o youtube. Ik weet niet zeker of dit filmpje dus te bekijken is.

Zenuwachtig..

Spin, maart

Inrijden

Nog een keer inrijden, raar moment, ik moet op mijn billenzitten

Inrijden

Still pleausre

Still van de pleasure

Pleasure stap
http://94.100.114.168/925450001-925500000/925473801-925473900/925473812_5_fkEc.jpeg
Kusje voor mijn maatje!
Juli

Halthouden, even ontspannen.. Beetje apart, Ik zit teveel naar voren, moet Red meer loslaten

Ik weet niet wat ik doe, maar het ziet er een beetje apartuit met mijn benen.

Raaar galopmoment,

Linksom weggaloperen na spin

Dit vond Red van de jury..

Cirkel Links
Alvast bedankt!