) op bokt te zetten, dus hierbij...Vanwege de warmte rijd ik nu alleen 's ochtends of 's avonds.. dan is het voor de paarden en mij nog net te doen (hoewel m'n broek na het rijden echt een subtropisch zwemparadijs is
), maar ik heb dit liever dan maandenlang helemaal niet kunnen rijden door de vorst, dus ik klaag niet!
Gisteravond had ik weer les met Whitney, en had m'n zus meegesleurd met de taak om wat foto's te maken

Zij vond volgens mij vooral de galop (en dan natuurlijk de harde galop
) het meest spectaculair, vandaar dat ik niet zoveel foto's heb van het losrijden, figuurtjes draven etc.De plaatjes zien er dus een stuk heftiger uitzien dan het is (voornamelijk de grote, snelle cirkels staan op de foto), we zijn natuurlijk niet constant aan het scheuren

Maar waar ik wel happy mee ben, is dat ik eindelijk voor het eerst de sliding stop op de foto heb
Hoewel ik nog veel meer moet gaan oefenen met 'loslaten' tijdens de stop, ben ik toch wel blij met deze foto's en je leert er natuurlijk alleen maar meer van
Ohja, en als iemand de gouden tip heeft hoe je 'WHOW' kan zeggen en tegelijkertijd lachen, houd ik me aanbevolen
het ziet er altijd zo leuk uit als je de foto later terugziet
Volgens mij heb ik jullie nou wel lang genoeg laten wachten, dus.... tadaaa
1. even luisteren naar de instructrice

2. hier zie je dat ik soms nog moeite heb met 'diep' in het zadel gaan zitten

3. hier mag ze met haar hoofd wat meer zakken

4. zit ik weer te ver achterin het zadel, maar wel fijn plaatje

5.

6. spinnen (het was helemaal niet stoffig hoor
)
7.

8.

9. nooit geweten dat Wit zo netjes vierkant kon staan

10. En dit is 'm dan

Ik rijd nu ruim een jaar 'echt' western (fanatiek lessen dus) en tips mogen dus altijd, ik leer nog steeds elke dag bij en kan ze goed gebruiken

Groetjes van Whitney en mij
even voor de duidelijkheid (voor degenen die het niet weten), paardje is dus niet van mij maar van mijn instructrice

?