morgenochtend vertrekken we met de trailer naar Groenlo, Lotje is namelijk verkocht..
We hebben haar gekocht als weidemaatje, maar lotje en ik klikte zo goed dat het serieuzer wert.
Maar wat we niet wisten is dat ze bij toch wel redelijk intensive inspanning kreupel word.
Lotje is kennelijk niet gebouwd voor dagtochten, zware oefeningen en springen.
Toen ze een periode zware kreupelheid had dachten we: dit is het einde van lotje en hebben een hengst veulen gekocht voor toekomstige
rijpony voor mij. Maar lotje kwam er boven op! ze is nu gezond en happy! (inmiddels ben ik nu ongeveer een jaartje overgestapt op western, welliswaar
heb ik geen les, maar we klungelen maar wat aan. We hebben beide plezier, daar gaat het om. Met het veulentje ga ik in de toekomst wel lessen ed..)
Maar om eerlijk te zijn wil ik ook meer dan 3 keer in de week een beetje hobbelen, dus het is nu tijd om afscheid te nemen.. en het veulentje komt weer terug! (bijna 2,5 jaar)
Met lotje heb ik veel goede herinneringen, en ik wil het graag mooi afsluiten met haar eigen foto topic.
kijk en geniet!
instappen..

drafje

yay!

stukje op 1 hand stappen

beetje diep

paardje in galop!

bultje!

knuff!

bedankt voor het kijken!
Ik hoop dat ze het heel goed krijgt en ik vind het echt heel knap dat je deze beslissing hebt gemaakt! Straks kun je je in ieder geval helemaal op Alex gaan storten (niet letterlijk natuurlijk, hoewel hij vast niet om zal vallen
) en je zult vast minstens net zo veel plezier van hem krijgen als je met Lotje hebt gehad!
Veel sterkte en geluk!

we moeten binnekort weer eens saampjes naar de veluwe!:D