Nu ben ik na het kraken van zijn atlas, rug en heupen opnieuw begonnen met ''beleren''. Hij zetten zn beentjes er niet goed onder en moest de gallop nog helemaal opnieuw leren, stelling vragen ging niet en indraaiien was helemaal moeilijk.
Nu na een paar weken gaat het naar mijn idee echt super goed! hij kan erg ver inbuigen wat hij nooit heeft gekunt, en hij is veel vrolijker en haalt zelfs wat streken uit. Hij kan zelfs rustig aan draven!! Vroeger rende hij er maar een beetje op los!
Puntjes waar ik zelf aan moet werken:
*vooral mn houding, ik ben de laatste tijd geneigd om voorover te buigen.
Toetje is momenteel aan het leren zijn benen onder zijn lijfje te zetten wat hij heel erg moeilijk vind, ook zijn wij bezig met rustig draven en netjes inbuigen
Hebben jullie tips voor mij? Graag opbouwende kritiek!
Ik heb goed ingestapt en uitgestapt en ik heb zelf 1 keer in de twee a drie weken les (ligt aan mn financiele stukje:P)
Het zijn stap en draf foto's, galloperen doen we niet omdat we eerst de rest onder controle willen hebben. Soms vraag ik wat meer stelling, omdat ik hem daarmee afrem, ipv dat ik aan zijn bit ga lopen trekken (waar hij daarna gewoon doorheen loopt). Linksom ging vandaag erg moeilijk!

Back-up