Femke_L schreef:@ Trickywonder:
Ze geeft toch duidelijk aan dat dit niet haar paard is en dat ze het dus niet te kiezen heeft wat voor bit er in hangt.
Dat ze in jou ogen misschien wel daar verkeerd mee omgaat is dan weer een ander verhaal.
idd dat schreef ik en dat bedoel ik. 
Femke_L schreef:Erg l*llig om te zeggendat dit geen goede reclame is.
Want met haar eigen paarden rijd ze wel op die stijl.
idd dit zag ik ook op haar profiel. in haar profiel ziet het er erg natuurlijk ontspannen vriendelijk NH uit.
Heel anders dan dit topic in mijn ogen...
Aangezien ze ook lesgeeft geeft haar profiel dus een veel positiever en beter beeld voor mij als ik les zou willen dan dit topic. door dit topic zou ik toch gaan twijfelen.
Het was puur om haar dit duidelijk te maken. misschien goed om over na te denken als je lesgeeft.
Femke_L schreef:Ik ken El_vis persoonlijk.
En als er iemand is die met een zachte hand rijd, dan is het Elvira wel.
Jij kan toch helemaal niet van een foto zien wat zij met haar teugels doet. Sommige paarden lopen al zo bij de minste teugeldruk.
ik zie op elke foto aangenomen teugels. iets wat we in de westernwereld niet gewend zijn. Zeker niet als met rijdt met een scharenbit.
de scharen worden helemaal naar achteren getrokken, hard of zacht dat maakt niet uit. die scharen horen verticaal te hangen en hier zitten ze bijna horizontaal.
het is puur wat ik zie vanuit dit fototopic.
zoals gezegd het geeft een heel ander beeld dan haar profiel.
jammer, dit geeft een negatiever beeld.
Als ik haar was, zou ik dat niet willen bereiken met dit topic.