Hier zijn we weer eens , het heeft lang geduurd eer ik een fotograaf gevonden heb om wat fotos te maken van mij en jessie , en een klein filmpje , de stop op het filmpje ben ik niet tevreden van maar weet dat ze beter kan , ze moet alleen nog constanter worden.
Vette stop!!! Gaaf hoor dat je zo lekker bezig bent met je paardje!!
Rebel_Gloe
Geplaatst: 27-11-09 08:44
travler schreef:
das een heel schoon paardje benny
Dat "schoon"is belgisch toch? Heb ooit clinic gehad van Bernard Fonck en die zei elke keer "schone cirkels hanneke, schone cirkels" wist toch ECHT niet wat de beste man bedoelde:) Maar denk dat wij Hollanders ook wel rare dingen zeggen hihi
Schoon is inderdaad Belgisch, en Bernard gebruikt da nogal veel ja. Erg mooi paard, ik word alleen niet zo gelukkig van het filmpje, vind dat je haar redelijk zwaar oppakt vanvoor, zou dat liever met een losser teugeltje willen zien. Je laat haar zowat los om te versnellen, hoofd komt eruit en in de stop pak je haar nog al zwaar op (zo lijkt het mij althans). Maar ze brengt haar achterhand er wel super mooi onder. Spijtig dat je niet meer foto's hebt en ben ook jaloers op je binnenbak!
Eindelijk een bekend gezicht op Bokt ! Niet dat ik je persoonlijk ken, maar heb je al een aantal keren gezien in de manège in Vliermaal !
Athea_Jack
Geplaatst: 10-01-10 10:22
Haha, nu ik beter kijk ben ik toch plots aan het twijfelen of ik je al gezien heb ! Maar in ieder geval is het toch in de manège in Vliermaal ! Hebben onze paarden een half jaar geleden gestaan en rijd er nu nog één keer in de week
Benny
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-10 12:09
@Athea jack : op welke dagen heb je er gereden ? had je les in de western of deed je vrijrijden daar ? Het kan zijn dat je me er al gezien hebt ik ben er maandag , woensdag , vrijdag en zaterdag met jessie.Ik kom er nu een jaar of 5.
@Kirr ; Ik heb niet de indruk dat ik ze echt in de stop zwaar opneem , denk dat mijn handen niet echt zeer veel naar achter gaan maar dat ze uit haar eigen zelf tegen het bit gaat aanleunen in haar stop en het daarom lijkt dat ik ze pak in de stop , de mond blijft mooi dicht denk ik .
groeten
Athea_Jack
Geplaatst: 10-01-10 21:45
Geen western voor mij ik rijd er nu alleen dinsdag dus ben u niet meer tegen gekomen. Maar een half jaar geleden was ik er toch vaak omdat onze paarden er stonden. Samen met mijn mama kwam ik er dan wel regelmatig. Zijt ge gene goeie kameraad van Peter?