We moeten nog heel veel leren maar na 30 jaar dressuur is dit een leuke uitdaging!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bandhu schreef:he Claudia, eindelijk je nieuwe zadel! Super met de witte seat! Het ziet er alheel goed uit, gr Yvonne ( v.d. Continental)
.
.
Verder is hier alles oke!claudiaM33 schreef:bandhu schreef:he Claudia, eindelijk je nieuwe zadel! Super met de witte seat! Het ziet er alheel goed uit, gr Yvonne ( v.d. Continental)
Hey meid, hoe is het met je??? Heb jij nou al een goed passend zadel??? Het ging me wel aan mijn hart hoor om jou oude continental mee te geven aan Evelien, hahahaha. Leuk je ook hier te ontmoeten!! lfs Claudia
Op de laatste foto lijkt het alsof je je tenen wat naar buiten draait, waardoor je spoor wat in zijn zij kan prikken, maar dat kan ik fout hebben hoor. De westersporen zijn om te rollen, niet om te prikken, maar voor de rest ziet het er keurig uit! Majo schreef:Wat een prachtig paardje heb je, en een geweldig zadel! Opmerking van de pad heb je al gehad, dus die doe ik niet meerOp de laatste foto lijkt het alsof je je tenen wat naar buiten draait, waardoor je spoor wat in zijn zij kan prikken, maar dat kan ik fout hebben hoor. De westersporen zijn om te rollen, niet om te prikken, maar voor de rest ziet het er keurig uit!