Ik was heel benieuwd hoe hij dat zou vinden en had af en toe een dramaatje verwacht maar dat viel gelukkig mee.
's Morgens was hij erg fanatiek, wilde absoluut niet stilstaan en gedroeg zich echt niet
Gelukkig had hij besloten zich bij de middagsessie te gaan gedragen en hebben we het heel positief kunnen afsluiten
.Eerst hebben we de 2 jarige koetjes naar de roundpen gedreven. Rechts zie je Bollie er het zijne van denken.

Rustig zadelen.

Even kennis maken met de knuffelkoe en die was eng
!!
Hij liep heel dapper een paar keer heen en weer met de knuffel maar toen had hij het er echt wel mee gehad.

Enne, wie knuffelt nu eigenlijk wie op zo'n dag
:

Eerst nog even warm gereden voor het echte werk.
Met koeien werken vraagt een hoop behendigheid en uithoudingsvermogen van een paard.

De roundpen in met de Bollie zonder eerst kennis te maken met de koeien was een spannend moment.
Voor mij dan, want Bollie was heeeeel stoer en liep zonder twijfelen zo tussen die loeiende beesten door
. Ff een koetje uitkiezen

En gaan

Xavier als Cowgirl paard
Wat is hij dapper

En na gedane arbeid even lekker douchen en uitpuffen bij de vijver want het was al met al erg warm geworden.

Bij deze wil ik Brigitta en Jan van de Western Wranglers bedanken voor de zeer goed verzorgde en geslaagde dag.
We komen zeker nog een keer knuffelen
De foto's zijn gemaakt door Pim
waarvoor natuurlijk weer mijn hartelijke dank.
.