We kwamen om ongeveer 10 uur aan op de parkeerplaats bij de pannenkoeken huis waar we eerst lekker koffie, thee en cake kregen

Het weer was echt super
Beetje bewolkt, beetje wind, niet te warm, het leek erop dat het misschien zou gaan regenen, dus SusanW raadde me aan WEL een regenjas mee te nemen in de zadeltassen, want dan zou het juist NIET regenen
En gelijk had ze 
SusanW en Jagger waren al vlot helemaal klaar voor de rit, bepakt en bezakt...

Er waren aardig wat paarden
En ook wat pony's! De grote groep werdt in 2 gesplitst bij vertrek, de kinderen gingen met begeleiding de ene kant op, en wij, met 6 volwassen ruiters en allemaal verschillende paarden, gingen een andere kant op.
Eenmaal onderweg hebben we echt genioetn van de omgeving! De paden waren breed, dus we konden met gemak naast elkaar rijden enzo. Heel opmerkelijk was het feit dat er geowon totaal GEEN dazen waren
Blijkbaar heeft SWRA een deal met de dazen baas dat wanneer zij een rit organiseren dat ze dan in een ander deel van het bos mensen en paarden gaan pesten

Hier en daar kregen we ook nog uitleg over de omgeving

Een stukje over de helft hebben we een pauze genomen waar we van Canin wat drinken kregen en de paarden even konden laten grazen

Hier kon ik weer lekker makkelijk foto's maken

Jagger! Kijk!! Een fotograaf!!!

Ik mag niet praten met mijn mond vol...

Het allermooiste paardje ...

Tijd om weer te gaan

Gezellig!!

En zo klonk het
Zo leuk al die ijzertjes
Nou niet denken dat we heel de tijd over straat gereden hebben hoor, toevallig was dit gewoon het stukje waar ik wat foto's gemaakt heb 
Bij terugkomst hebben we nog heeeeeeeeeeerlijke pannenkoeken gegeten, lekker aan een lange tafel met z'n allen nadat de paarden al verzorgd waren en lekker gegraasd hadden.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Bedankt SWRA! Tot de volgende keer
Werkte meestal nog ook