Ziet er goed uit A-L, hij loopt lekker relaxed. Rijd je nog wel engels of ben je helemaal overgestapt?
Cloud
Geplaatst: 22-06-09 18:46
Ziet er erg ontspannend uit!!!! Maar ik vind dat je je handen wel erg breed hebt. (ik weet dat het ontzettend lekker rijdt, maar in mijn lessen wordt altijd afgestraft) Mijn lesgeefster houdt altijd voor ogen dat je als je straks met 1 hand gaat rijden dat je daar geen nagevelijkheid vraagt, naast je knieen!! Voor de rest ziet het erg super uit!
Need ziet er super uit, lekker stevig, en ik vind dat hij mooi ontspannen loopt zo, leuk om hem onder western zadel te zien.
Breghje
Geplaatst: 23-06-09 07:47
Stoeoeoeoeoeere Need!! Staat hem heel erg goed die outfit, hij ziet er errug lekker uit en hij doet heel goed zijn best! Ben je zelf ook helemaal overgestapt nu AL? (Dan heb ik nog een echte kawbooihoet voor je in de aanbieding )
FindingJack
Geplaatst: 23-06-09 09:12
Ziet er mooi en relaxed uit!! Tijdens de training van jonge of groene paarden mogen je handen best wat breder maar niet te laag. Niet ter hoogte van je knieen. Later ga je dan steeds dichter bij elkaar om naar het met 1 hand toe te oefenen. Het paard moet dan al wel neck-reining kennen en zover is dit paard nog niet.
Ik ben ook erg tevreden. Paard wordt hier voor de 2e keer western gereden. Vorige keer ik zelf. Nu door iemand met een stuk meer ervaring daarin. Ik vind dat ie het leuk oppakt.