[WN] Pleasure/HMS clinic, Papenburg Dl.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Pleasure/HMS clinic, Papenburg Dl.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 20:37

Vandaag naar een clinic geweest van Chris Knol, volgende week is op die manege een wedstrijd en dit leek me de uitgelezen mogelijkheid om Haron alvast aan de bak te laten wennen.

Wat hij had vandaag weet ik niet, maar hij was niet zijn eigenlijke zelf. Volgens zijn eigenaresse liep hij regelmatig met zijn 5e been te slingeren dus wie weet was er een hengstige merrie waar hij op reageerde.
Maar goed het kan niet altijd rozengeur en manenschijn zijn, en eerlijk is eerlijk.... liever nu dan volgende week natuurlijk ;)

Hier wat foto's, de kwaliteit is niet super, maar het is dan ook wel een hele moeilijke bak om foto's te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
op de beurt wachten in de line up is ook training.

Daarna was Harry het zat en ben ik na een rustig proefje in draf gestopt. Weer veel tips gekregen van Chris, erg goed om te weten waar we mee verder kunnen werken de komende weken.

Anya

Re: Pleasure/HMS clinic, Papenburg Dl.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:59

Op de beurt wachten in de line up is zeker training. Weet ik maar al te goed. Haron ziet er relaxed uit CC. Leuke foto's :j

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:18

Wat een gaaf paard! Ziet er goed uit, en fijn dat jullie lekker wat tips hebben gekregen.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:37

he leuk cc, volgende week rijden we dus samen!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:11

Leuke paardje, hopelijk gaat het volgende week nog beter. Maar de ene dag/week is de andere niet ;)
Maar mag ik vragen of er een reden is waarom je op de ene foto met snaffle rijdt en de andere met een shank (is goed bedoelt hoor, ben alleen benieuwd naar de reden *D )

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 06:07

@kirr, het 2e gedeelte was horsemanship, aangezien ik hem tijdens de pleasure al veel op 2 handen moest pakken wilde ik niet doorrijden op mijn shank, daarom heb ik er een snaffletje in gedaan.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 08:38

leerzame clinic dus, dat is alleen maar fijn
leuk dat er foto's gemaakt zijn

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 08:41

Haron vind ik een leuk aansprekend paardje! En idd, mooie gelegenheid om veel tips te krijgen en meteen het paard aan de bak te laten wennen :j

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:09

Ziet er relaxed uit wat een mooi wit paardje !
Succes volgende week +:)+

Misschien was je paard hetzwaaiennaardejury aan het oefenen...?
:D

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:11

Komt vast helemaal goed aankomend weekend CC! :j Gewoon niet te veel verwachten :D
Maar serieus, wel erg fijn dat hij de bak nu al even gezien heeft en je een leerzame dag hebt gehad. Veel succes alvast!! *D