[WN] Jona @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alline

Jona @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 20:18

Zaterdag had ik les en Candy was zo lief om met mijn camera ons te fotograferen. Heel leuk, kan ik ook eens zien hoe Jona loopt en hoe beroerd ik soms zit.. :+

Het rijden gaat op het moment echt heel goed. We rijden nu ook zo nu en dan eens een wedstrijdje en dat gaat ook al steeds beter.
Omdat we volgende week naar Callantsoog gaan hebben we deze les veel gepleasured.
Ik kwam er, heel dom, na een tijdje eindelijk achter dat Jona helemaal niet lui is voor mijn been maar gewoon heeeel braaf reageert door eerst meer te verzamelen en naar de beneden te komen als ik been geef... Altijd handig zo'n les ;)
De walk, de jog en de overgangen gingen al best heel goed, de lope blijft altijd nog heel moeilijk. Ook al had ik het idee dat ie beter liep dan dat het er op de foto's uitziet..
Op sommige foto's zie je dat ik al heel goed mn best doe recht op te zitten. Helaas vergeet mijn hoofd dan nog mee te doen, wat er dan heel dom uit ziet.

Afbeelding
Nog vrij aan het begin van de les. Ik zit nog vrij braaf recht op en voor me te kijken

Afbeelding
Zo zit ik meestal :+ Jona loopt wel heel fijn

Afbeelding
Even uitleg van Sil over het been geven.. Blijkt maar weer dat bijna altijd alles aan jezelf ligt..

Afbeelding
Beetje wazig, maar het ziet er wel fijn uit.

Afbeelding
zo ziet onze galop er dus soms nog uit.

Dat waren ze.. ik ben benieuwd wat jullie van Jona vinden.

crow

Re: Jona @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:21

Niet te streng zijn voor jezelf, ik vind het op veel momenten een mooi beeld hoor.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:23

nou heb ik niet veel verstand maar ik vind het er wel ok uitzien hoor

Zicootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:25

die foto die wat wazig is ziet er zo relaxed uit..wauw!!
als ik op tijd ben dan ga ik je ook "live"kijken in Callantsoog..

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:34

Op het oog ziet het er fijn uit! ;) Ga zo verder! :):)

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:36

Inderdaad, ziet er goed en relaxed uit! :D
Het plezier straalt er ook vanaf en het is goed dat je je eigen foutjes op tijd inziet ;)
Nog veel plezier en ga zo door! :D

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:01

Het ziet er netjes uit hoor! Je hebt de manen ook kort zie ik ziet er mooi uit

groetjes Emma

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:53

Alline ik heb nog wel een nekbrace liggen, misschien handig, kun je niet naar beneden kijken :+
Jona is een goeierd!!!
Gr Sandi ;)

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 11:15

Smax: een nekbrace.. tsja.. Marrit wilde al tape op mijn rug plakken, dan kon ik ook niet meer naar beneden kijken ;)
(hmmm.. was al bang dat ik je naam verkeerd had geschreven. Maar wel bedankt voor het fotograferen :D)

Emma: ja, zn manen kort staat em wel stoer! Blijft mooi zo :D

Iedereen bedankt voor de reacties!

Wendy31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:32

Wat een mooi paard zeg!

sjappe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 20:32

Leuke foto's hoor. Jullie wonnen de laatste keer in oosterwolde toch 2x blauw (pleasure & hms)? Daar liep Jona ook al zo lekker relaxed, ze heeft zo'n mooie swing. Dat naar beneden-kijk-probleem heb ik dus ook. Zodra ik me concentreer op het rijden dan zakt mijn blik en ik ga dan ook nog eens nors >;) kijken, erg lastig af te leren.

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 21:08

Jessie_J schreef:
Leuke foto's hoor. Jullie wonnen de laatste keer in oosterwolde toch 2x blauw (pleasure & hms)? Daar liep Jona ook al zo lekker relaxed, ze heeft zo'n mooie swing. Dat naar beneden-kijk-probleem heb ik dus ook. Zodra ik me concentreer op het rijden dan zakt mijn blik en ik ga dan ook nog eens nors >;) kijken, erg lastig af te leren.

Ja dat klopt. Hij was ook super braaf in Oosterwolde.
Je moet voor zo'n hoofdprobleem echt een bandje laten inspreken ofzo, die om de paar minuten zegt dat je voor je moet kijken :+
En dat nors kijken.. komt me ook bekend voor haha, volgens mij lijk ik echt ongelofelijk arrogant op wedstrijd, dan kijk ik het grootste deel wel naar voren, maar dan wel heeeel boos.
Misschien moeten we maar eens een clinic organiseren, speciaal voor omlaag-boos-kijkende ruiters, genoeg animo volgens mij ;)

sjappe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 21:16

Jaah!! wie dat het beste kan, dan win ik zeker een prijs _O-

Alline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 21:42

Ik wilde er eigenlijk iemand inhuren die continu kon zeggen dat we voor ons moeten kijken :Y)

sjappe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:39

Of een saté-prikker onder mijn kin :+