Zoals al gezegd staat ze dus sinds 1 maar bij Roelie in training. We kunnen duidelijk merken dat ze er nu WEL aan toe is en ze pakt het goed op allemaal! Soms zijn dingen nog wat eng en ze is snel haar concentratie kwijt, maar oefening baart kunst en het komt vanzelf goed! Roelie heeft haar de eerste 1 1/2 maand alleen gereden en de laatste 3 weken rij ik haar ook. Gisteren heb ik voor het eerst alles zelf gedaan en dat ging goed! Je kunt merken dat ze Roelie gewend is en zoekt bij mij nog veel meer in vergelijking met waar het bij Roelie al beter bevestigd is, maar ik neem de tijd om aan haar te wennen en zij aan mij. Ze is lief, doet haar best en ik ben blij met haar!
Gisteren heeft een vriendinnetje (Robynn hier op bokt) foto's gemaakt:
Eerst even longeren met pessoa, om haar lekker los te werken

Daarna zadelen en rijden!

Sandy wil uit zichzelf al graag laag lopen en is heel licht op de hulpen (Zowel been als hand)

Na het rijden lekker afgespoten en daarna het land weer in! (afgespoten zijn is natuurlijk helemaal niet lekker, daarom eerst even rollen zodat je weer vies bent... fijn een palomino
)
En als laatste Sandy helemaal.. toch jammer dat de zon niet scheen!

Zo en nu heb ik er genoeg van... DOEI!

Ze is een stuk volwassener geworden inderdaad en wat gaaf om jou er op te zien, dat had ik even niet verwacht toen je me de link net stuurde