Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Knap!
dapperdier schreef:bedankt Kirr voor je commentaar, ik stel het juist op prijs! Ik rij western, maar pak ook veel dressuur oefeningen. We zijn inderdaad bezig met boij het wijken het lijf rechter te stellen en zelfs ind e richting van appuyeren en traver aan het werken. Two-track is volgens mij hetzelfde als travers (?) maar dan met minder stelling?
Qua spin is het niet zo dta we reininggericht trainen en daar ligt inderdaad nog heel veel werk voor ons!
Ik gebruik het neckring rijden eigenlijk vooral voor mezelf om mijn zit en balans te checken en te kijken hoe goed hij aan de beenhulpen is als de teugels weg zijn. Blijkt dat het vaak nogal wat zoeken is, maar daar hou ik wel van.
Ik neem je opmerkingen mee! Bedankt!
P.s ja ik vind het ook jammer dat het verweg is, mijn camera stond op een springpaal hihi.
, maar dat zou goed kunnen. Zo'n neckring is inderdaad een heel handig ding om te checken welke knopjes er al goed in zitten en welke nog wat minder of waar er nog werk aan is. Daarbij is het natuurlijk ook gewoon leuk als je paardje zo luistert
. Nog veel pleizeier met je mooie paardje (en graag gedaan)