1 keer per maand wordt op de AOK ism Pannenkoek een prachtig parcours neergelegd waar je zelf vrij mee oefenen mag in groepjes van 4, echt een SUPER initiatief
Jeddah heeft onder de man nog nooit Trail gedaan en we rijden nooit in de bak. Desondanks bewees ze toch wel na een lange warming up omdat ze nogal frisjes was, dat ze, wat mij betreft, super aan de hulpen staat en ik was dan ook APETROTS op haar

SusanW was vandaag zo lief om foto's te maken en heeft me al wat over de mail gestuurd, meer krijg ik morgen

Losrijden

Aanrijden op de U in jog

Komt ie! Ze bleef ook echt joggen

Hek wat ze echt SUPER deed!

Smalle doorgang in galop, was echt super smal, ongeveer 60 cm en ze bleef mega mooi recht tussen mijn benen

Vooruit kijken naar de "hindernis"!

Brug! Knappe meid!

LOL met mijn "knol" heb ik wel gehad vandaag

Is ze niet mooi.................. zucht......
! Leuk hè dat TREC
! Heb ook één keertje mee gedaan en vond het echt geweldig. 
Zoals iedereen wel heeft kunnen zien die er was, ze kan nog flinke gaten in de lucht springen en heeft onwijs veel lol. Hoe dan ook hoop ik uiteraard dit jaar éindelijk die overtollige kilo's kwijt te raken
Zo hard heb ik die nog nooit zien gaan..........ik dacht ècht dat jullie zo de bocht uit zouden vliegen.........waarom ga niet Reinen?
En zeker na het lezen van jouw berichten snap ik werkelijk niet waarom je dit zo op deze manier hier even zo neerzet!