peaches schreef:wauw dat ziet er mooi uit daar!!! Hier mag je wel emer verslagjes van plaatsen hoor!! Hoelang blijf je?
Ik blijf hier nog maar 3 weekjes dan zitten de 3 maanden er alweer op. Hoop in deze 3 weken nog een geweldige rit door de bergen te maken.
Met uitzicht op de dolomieten! Verslag volgt!
Vera schreef:Hee wat leuk dat je daar stage loopt! Ziet er prachtig uit... en die bak

Fantastisch
gewoon!
Inderdaad die bak is waanzinnig. Begon bijna halleluja te zingen toen ik in de bak kwam.
gera schreef:Jaa Renan wat gaaf!! Kan je het rijden toch nog lekker een beetje bijhouden, en ondertussen van de schitterende omgeving genieten. Is toch wel wat anders dan dat Nederlandse landschap

Begreep ik nou dat je over een maandje alweer terug komt? Je zult er wel naar verlangen Cowjoe weer terug te zien na al die tijd... maar geniet nog even van je avontuur en je Italiaanse paarden (en mannen?

)
Ja ik verlang echt ontzettend naar Cowjoe het liefst had ik deze ritten allemaal op z'n rug gemaakt. En wat betreft die mannen.. Valt echt tegen.. Ik hou het maar bij de Italiaanse paarden..
rapido schreef:Hey wat leuk, ik ben zelf regelmatig in Italy omdat mn broer daar woont en heb met de omgeving (bologna) verkennen regelmatig
western stallen gespot! eigenlijk alleen máár!! Veel plezier en eet ook smakelijk

Klopt er zijn hier erg veel western stallen! YEAH!!
Leuk dat je hier vaker komt. Wie weet een ideetje om een keer langs te gaan.
angelblood schreef:zooooo dat verhaal(op je website) maakte me al jaloers maar die foto's maken het nog erger haha!
ik kom je direct lastig vallen als je terug in nederland bent hoor renan!
dikke knuffel
Jaaaa lijkt me gezellig Nienk!
Dniesy schreef:Hoi Renan! Waauw wat een super omgeving! Het lijkt mij echt geweldig om daar rond te rijden. En wat een gigantische bak, je kan daarin gewoon verdwalen haha. Heerlijk dat je paardjes in de buurt hebt gevonden en dan nog western ook, het kan niet beter! Geniet er nog even lekker van, want straks ga je weer op je prachtige Cowjoe door de vlakke Beemster en moet je al die mooie bergen missen.
Het is inderdaad echt genieten. Maar mis Cowjoe echt ontzettend! Geniet jij ook nog lekker van Cowjoe. en tot snel alweer!!