[WN] Western hoog in de bergen van Verona!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blanda

Western hoog in de bergen van Verona!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 22:50

In september ben ik voor 3 maanden vetrokken naar Verona (italie) voor stage. Het was even slikken omdat ik mijn lieve Cowjoe moet missen
maar ik weet dat hij in super goeie handen is (thanks Jos en Denise). Al vrij snel had ik via mijn stage begleider een manege gevonden. Na een rit steil naar boven over een onverharde weg kwamen we op een manege uit.. en ja western! Natuurlijk altijd leuker! Ik wil jullie even een kleine sfeer impressie laten zien. Het is geweldig de bak is op een berg en kijkt uit op Verona! Iedereen praat Italiaans maar doet ontzettend z'n best om met mij te communiceren.

Hier een aantal foto's

Parelli alle levels werden in het italiaans / gebrekkig engels doorgenomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jas aan want we gingen een geweldige buitenrit maken! Helaas zijn hier gaan foto's van!
Maar in galop door de wijnvelden en door een grasveld vol met paarse bloemetjes moet zegt ook al genoeg!

Afbeelding

Daggg!!
Afbeelding

Groetjes uit Italie!

peaches

Re: Western hoog in de bergen van Verona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:00

wauw dat ziet er mooi uit daar!!! Hier mag je wel emer verslagjes van plaatsen hoor!! Hoelang blijf je?

Anick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 07:08

Wat gaaf zeg Renan!! En wat een grote bak Lachen

Je zal het wel naar je zin hebben! Veel pleziernog daar!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 07:17

wauw! volgende keer ga ik als verstekeling mee in je rugzak Lachen

xxdaphneexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 07:20

WAUW
wat een avontuur
en wat een mooie fotos

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:49

Hee wat leuk dat je daar stage loopt! Ziet er prachtig uit... en die bak Tong uitsteken Fantastisch gewoon!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:35

Jaa Renan wat gaaf!! Kan je het rijden toch nog lekker een beetje bijhouden, en ondertussen van de schitterende omgeving genieten. Is toch wel wat anders dan dat Nederlandse landschap Knipoog
Begreep ik nou dat je over een maandje alweer terug komt? Je zult er wel naar verlangen Cowjoe weer terug te zien na al die tijd... maar geniet nog even van je avontuur en je Italiaanse paarden (en mannen? Bloos)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:26

Hey wat leuk, ik ben zelf regelmatig in Italy omdat mn broer daar woont en heb met de omgeving (bologna) verkennen regelmatig western stallen gespot! eigenlijk alleen máár!! Veel plezier en eet ook smakelijk Vingers aflikken

angelblood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:32

zooooo dat verhaal(op je website) maakte me al jaloers maar die foto's maken het nog erger haha!
ik kom je direct lastig vallen als je terug in nederland bent hoor renan!

dikke knuffel

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 15:26

wow wat ene gave ervaring zeg!
veel plezier daar!

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:21

Hoi Renan! Waauw wat een super omgeving! Het lijkt mij echt geweldig om daar rond te rijden. En wat een gigantische bak, je kan daarin gewoon verdwalen haha. Heerlijk dat je paardjes in de buurt hebt gevonden en dan nog western ook, het kan niet beter! Geniet er nog even lekker van, want straks ga je weer op je prachtige Cowjoe door de vlakke Beemster en moet je al die mooie bergen missen.

Blanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 19:46

peaches schreef:
wauw dat ziet er mooi uit daar!!! Hier mag je wel emer verslagjes van plaatsen hoor!! Hoelang blijf je?

Ik blijf hier nog maar 3 weekjes dan zitten de 3 maanden er alweer op. Hoop in deze 3 weken nog een geweldige rit door de bergen te maken.
Met uitzicht op de dolomieten! Verslag volgt!

Vera schreef:
Hee wat leuk dat je daar stage loopt! Ziet er prachtig uit... en die bak Tong uitsteken Fantastisch
gewoon!

Inderdaad die bak is waanzinnig. Begon bijna halleluja te zingen toen ik in de bak kwam.

gera schreef:
Jaa Renan wat gaaf!! Kan je het rijden toch nog lekker een beetje bijhouden, en ondertussen van de schitterende omgeving genieten. Is toch wel wat anders dan dat Nederlandse landschap Knipoog
Begreep ik nou dat je over een maandje alweer terug komt? Je zult er wel naar verlangen Cowjoe weer terug te zien na al die tijd... maar geniet nog even van je avontuur en je Italiaanse paarden (en mannen? Bloos)

Ja ik verlang echt ontzettend naar Cowjoe het liefst had ik deze ritten allemaal op z'n rug gemaakt. En wat betreft die mannen.. Valt echt tegen.. Ik hou het maar bij de Italiaanse paarden.. Cool

rapido schreef:
Hey wat leuk, ik ben zelf regelmatig in Italy omdat mn broer daar woont en heb met de omgeving (bologna) verkennen regelmatig
western stallen gespot! eigenlijk alleen máár!! Veel plezier en eet ook smakelijk Vingers aflikken

Klopt er zijn hier erg veel western stallen! YEAH!! Haha! Leuk dat je hier vaker komt. Wie weet een ideetje om een keer langs te gaan.

angelblood schreef:
zooooo dat verhaal(op je website) maakte me al jaloers maar die foto's maken het nog erger haha!
ik kom je direct lastig vallen als je terug in nederland bent hoor renan!
dikke knuffel

Jaaaa lijkt me gezellig Nienk!

Dniesy schreef:
Hoi Renan! Waauw wat een super omgeving! Het lijkt mij echt geweldig om daar rond te rijden. En wat een gigantische bak, je kan daarin gewoon verdwalen haha. Heerlijk dat je paardjes in de buurt hebt gevonden en dan nog western ook, het kan niet beter! Geniet er nog even lekker van, want straks ga je weer op je prachtige Cowjoe door de vlakke Beemster en moet je al die mooie bergen missen.

Het is inderdaad echt genieten. Maar mis Cowjoe echt ontzettend! Geniet jij ook nog lekker van Cowjoe. en tot snel alweer!!

migo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:58

mooie streek hoor, we zijn in het voorjaar daargeweest.....super vriendelijke mensen en heerlijk ijs..ben je al naar het balkon geweest?? daar moet je geweest zijn...toch?

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:22

hey renan. Pling
wat super dat je daar ook weer even op een paard kan rijden en dan nog wel western.
lekkere grote bak Cool
met cowjoe gaat het goede maar dat wist je al.
vanmiddag boodt hij spontaan aan om morgen een kinderlesje over te nemen van zijn pappie Ach gut lief he Haha! , want die heeft een zeer voetje, (is wel al weer bijna over)
tot over een paar weken, wat vliegt de tijd, het is zo om die 3 maanden

de_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:34

dat is egt leuk om te doenik heb het op vakantie gedaan en mijn oom re heel vaak western

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:55

Wauw Renan gaaf zeg maar goed dat de laarzen en cap mee zijn.
Nog heel veel plezier.

nelly_555

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:21

Super gaaf zeg!

Desapaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:42

Ha super!!! Ik wil ook.... maar dan op vakantie Vork

Blanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 17:12

Jos schreef:
hey renan. Pling
wat super dat je daar ook weer even op een paard kan rijden en dan nog wel western.
lekkere grote bak Cool
met cowjoe gaat het goede maar dat wist je al.
vanmiddag boodt hij spontaan aan om morgen een kinderlesje over te nemen van zijn pappie Ach gut lief he Haha! , want die heeft een zeer voetje, (is wel al weer bijna over)
tot over een paar weken, wat vliegt de tijd, het is zo om die 3 maanden

Haii Jos!

Ja voelt echt goed om weer even paard te rijden! En inderdaad die bak!! Echt waanzinning!
Aan een kant van de bak kijk je uit op Verona, is helaas niet te zien op de foto's.
Heerlijk om te horen dat het met Cowjoe zo goed gaat. Jeetje ik mis het echt! Verheug me op het moment dat ik hem weer kan omhelzen!! En wat een goedzak ok he dat hij zich spontaan aanbied voor kinderlesje! Maar zo hoort het ook he, even het werk van je vader overnemen! Vork

Gelukkig is Sol weer bijna beter. En ja inderdaad tot over 3 weekjes!! Het gaat zo snel.

Liefsss en groetjes aan iedereen!

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:16

Prachtig! Maak maar veel foto's! Geniet er nog even van.

Blanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 17:43

Deze week is er trouwens Fiera Cavilli (paardenbeurs) hier in Verona. Iedereen leeft hier naartoe en schijnt een hele happing te zijn. Zondag staat in de planning en dan zal ik een uitgebreid verslag brengen incl foto's! Lijst Cheese!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:31

I love verona! ik ga bijna ieder jaar naar 't garda meer, (niet de camping site hoor!) en wij zijn al zoooo vaak in verona geweest! Ik ben echt jaloers op je !

Wenniej86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:49

Wat gaaf zeg, om daar te kunnen trainen, mooie plek, enorme bak

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:41

wauw, wauw, wauw, het lijkt me super om daar te mogen rijden, ik zou bijna jaloers worden! Bloos

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 11:35

ik ben best benieuwt naar de foto's van de paardenmarkt.!!! heb je al een verslagje klaar?