Ontdek nu pas je topic!Wat GAAF om jullie zo samen te zien. Foto 9 vind ik echt super!Geeft een heel fijn plaatje zo, wat is het toch een bink Heb je al een dressuurruiter gevonden?
western is heeeeeeeeeeel leuk, maar voor silas wellicht ook heel goed om zich te laten zien in de sport....
Is westernsport dan geen sport ?Nouja, ik snap je wel (betere promotie voor je hengst) maar wel zonde
joh er is nog helemaal niks gebeurd....momenteel ligt het rijden op een heeeeeeeeeeeeeeeeeel laag pitje...en bij mij staat genieten nog boven aan de prioriteitenlijst
Ziet er goed uit!!!!Mag ik vragen wat voor pad je eronder hebt, ik wil straks ook oranje spullen namelijk en vind die pad dus echt gaaf!!!
silas....die mooie man met zijn lieve ogen...heeft paradiso die ook? ik ga die zien zaterdag.....kom jij ook.....ikke ben de taxi
hey migo, die heeft paradiso ook Ik ben zeer zeker van de partij samen met Miranda het nieuwe baasje van Paradiso
Wow wat een mooie tinker. Zoon mooie tinker heb ik nog nooit gezien. Ik hou niet echt van bont maar bruin vind ik een mooie kleur!