[WN] [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP update pagina 12

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten19

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:38

Ik vraag me nog steeds af waar HAW voor staat????

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:39

Blijkbaar kennen jullie de loesje spreuk niet Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:40

kirsten19 schreef:
Ik vraag me nog steeds af waar HAW voor staat????

Horses At Work Clown Vork

kirsten19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:44

@Romkabouter: Welke loesje spreuk?
@Snowdon: hoezo meer gelijkheid? Bedankt. Ik weet nu waar HAW voor staat. Ik kom daar dus nooit, omdat ik alleen het WN forum open en bekijk (zie eerder bericht)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:50

"Als alto's zich allemaal willen onderscheiden, waarom zien ze er dan allemaal hetzelfde uit?" (of iets in de strekking Knipoog

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:09

Hoe trek je de aandacht van een MOD? Of moeten we zelf een enquete in elkaar gaan flanzen?

Maar goed, ik zie alweer allemaal nieuwe topics in WN-ITP staan! Gelukkig! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:23

Achja, zolang iedereen zich niet aan de regels houdt is er vrij weinig aan de hand. Ze kunnen moeilijk alles verplaatsen Nagelbijten / Gniffelen

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:45

Hahahaha! Heerlijk, burgerongehoorzaamheid! Haha! Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:08

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:39

Hmmm, dat betekent dat vrijwel alle foto-topics die voorheen in WN-ITP stonden, nu in de algemene ITP komen. WN-HAW foto's zijn er eigenlijk niet. En als iemand al technisch advies vraagt krijgt hij toch als advies: 'neem goed les', of 'vraag het je instructeur'. Tenminste, zo ging het tot nu toe meestal op WN.

kirsten19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:15

Sorry, hoor, daar ben ik weer. Ik zie dat er al foto topics zijn verwezen naar de andere fora. Ik krijg hier dus geen 'gewone' westernfoto's meer te zien? En waar is in hemelsnaam het HAW forum????
Ik vind het er niet leuker of overzichtelijker op geworden.
Ik ben hier toch niet de enige in??

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:51

Ik vind het ook heel jammer dat het veranderd is.
Ik kom eigenlijk alleen maar op WN en plaats daar ook soms foto's om ze aan de andere westernruiters te laten zien.
Jammer dat dat nu in de grote massa moet opgaan.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 00:03

Ik vind het er zeker niet leuker op worden zo. WN-ITP vind ik 1 van de leukste dingen om te kijken en daar gaat denk ik een hoop in veranderen.

Maar nu las ik dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=130&t=947474 en daar in staat o.a. dit:

Gerelateerde fora
EV-ITP forum voor foto's van andere ruiters die je tijdens een evenement gemaakt hebt
.

Betekent dit dan ook dat de zo geliefde wedstrijd-foto-topics van bijvoorbeeld Pannekoek gaan verdwijnen van WN-ITP naar EV-ITP ???? Zou zeker ook een hele slechte zaak zijn !!!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 00:15

Je hebt gelijk Rookie! Scheve mond
Er blijft weinig van WN over als uitgerekend de evenementenfoto's naar het algemene deel verbannen worden
Wedstrijden, clinics en gezamelijke trainingen vormen de cement van de westernverenigingen in Nederland en de grootste algemene spreekbuis is inmiddels Bokt...

Doodzonde als hier een community versnipperd wordt omdat alles en iedereen op Bokt zonodig gelijk moet zijn Boos!

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 04:04

Jeeeeeehhhh WB en alle anderen.... kunnen we hier ècht niets meer aan veranderen? Zouden alle foto-beslissingen omtrent het relatief kleine western-wereldje in Nederland hier zomaar veranderd kunnen worden op Bokt???

't Is dat ik nog wakker ben op dit uur van de nacht, je zou haast denken dat ik er slapeloze nachten van krijg!!!!

Verdorie Mods en alle anderen die hier beslissingen over nemen: ik bijvoorbeeld kom nooit ergens anders als op Western binnen Bokt....

KAN HET ALSJEBLIEFT BIJ HET OUDE BLIJVEN?? LAAT WESTERN VOOR WAT HET IS??!!

Ik noem maar een klein voorbeeld: Ik denk dat mening Western-Bokker de topics van bijvoorbeeld Splash @ Bokt heeft gevolgd (niet altijd reageren, maar toch de topics volgen, hoe zij gelukzalig was met haar Sense, diverse topics over de opfok en dergelijke, alleen maar fotoos van het paardje en hoe zij het in de groep deed. Drie (of meer?) lekkere topics daarover deed en vervolgens kunnen Bokkers getuige zijn van haar verdriet en meeleven met haar..... DAT BESTAAT NIET IN EEN ALGEMEEN TOPIC WAAR NIEMAND ELKAAR KENT !!!!

Het Western-wereldje op Bokt is an sich zo klein.... LAAT HET ALSJEBLIEFT ZO BLIJVEN.....!!!!

Groetjes, Anja

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 07:49

Anja, en jij denkt dat dat niet kan op een andere plaats op Bokt? Dan vergis je je toch echt wel. Ik ken diverse topics die zo zijn.

Kirsten, de gewone westernfoto's mogen wel op WN-ITP. Alleen de foto's van veulens, paarden in de wei, dus eigenlijk de niet-westernfoto's maar de gewone paardenfoto's, die horen op (J)ITP of KS-ITP.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:31

Neonlight schreef:
Alleen de foto's van veulens, paarden in de wei, dus eigenlijk de niet-westernfoto's maar de gewone paardenfoto's, die horen op (J)ITP of KS-ITP.

'Gewone paardenfoto's' Westernpaarden zijn niet 'gewoon'... Bloos Ik wil de ontwikkeling volgen van de veulentjes die in WN zijn geboren en er zijn mensen die ook foto's van de ontwikkeling van mijn veulentje willen zien.

Zoals ook al eerder is gezegd, we 'kennen' elkaars paarden door ons eigen topic en willen niet opgaan in de bokt massa! Dat leek me toch ook de opzet om een WN blok te maken?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:42

Neonlight met alle respect: je begrijpt er echt niets van.
Zoals Equinecoach zegt: dit is een groep mensen die door heel Nederland, Duitsland en België woont en elkaar paarden kent. Die meeleven met elkaars jonge grut, wedstrijden en het wel en wee van de paarden. Moet WB haar foto's van Dainty nu op ITP-algemeen gaan zetten? Omdat Dainty te jong is om een zadel op te hebben. Moet dat ook voor Spot van Splash, of voor Blue van Spatter? Om maar 3 namen te noemen... Die drie kunnen er ook zonder problemen dertig worden nl.

Je ziet het al aan het topic van Henla. Staat al drie dagen op gewoon ITP en maar 3 reacties. En echt niet van niet-westernbokker. Die zijn nl. helemaal niet geinteresseerd in op het paard van Henla is opgeknapt. Wij wel. Omdat we weten wat er aan de hand was.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:49

Oke, dan snap ik er niets van. Scheve mond
Toch vreemd, omdat ik Blue van Spatter ook in stilte volg, en ook kan vinden. Net als enkele paarden van het NF gedeelte, ook een community, en zo ook paarden van het AR-gedeelte, ook een community.

Anya schreef:
dit is een groep mensen die door heel Nederland, Duitsland en België woont en elkaar paarden kent. Die meeleven met elkaars jonge grut, wedstrijden en het wel en wee van de paarden.

Ik snap het dus echt niet. Wat is er dan anders? Op andere subfora, zogenaamde community's, zitten ook mensen uit Nederland, Belgie en Duitsland, die leven ook mee met elkaars jonge grut, de wedstrijden (waarvan de foto's overigens wel in het subforum-ITP gedeelte mogen) en het wel en wee van de paarden. En die kunnen elkaars topics wel vinden.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:50

Nee je begrijpt het echt niet, dat is duidelijk.

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 09:02

Zoals al eerder gezegd: westernmensen komen praktisch alleen op WN. Lekker overzichtelijk, alles bij elkaar. En ze gaan niet alle andere topics af om te kijken of er misschien westerngerelateerde onderwerpen staan...veel te omslachtig. Enfin, een enquete is niet echt meer nodig. Uit dit topic blijkt al dat veel mensen tegen de wijziging zijn.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 09:02

Ik ga even kort door de bocht; Welk topic gaat daarna op in de massa? WN- Evenementen? Zodat de andere bokkers dan ook weten wat er in westernland gebeurt?

Laat het lekker zoals het is! Vork

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 10:31

HAW is al kapot, moet WN -ITP dan ook kapot?
Ik ben geen westernruiter (ben een echte dressuurprikker Knipoog ) en kijk hier ook zelden, maar wie heeft er last van dan WN iets andere regels heeft?
Niemand lijkt mij....

Gelijke monikken gelijke kappen? Dat is toch al een tijd lang niet meer zo op bokt, lekker laten zo dus.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:38

Een paar dagen weggeweest en ik lees dit besluit.... enorm jammer! Ik heb bokt western als startpagina staan en het moet wel heel erg raar lopen wil ik buiten dit gedeelte van bokt komen. Het is JUIST overzichtelijk voor een westernruiter om in deze 'niche' van de paardensport een tamelijk besloten forumgedeelte te hebben waar je de meeste mensen en ook de paarden kent.

Er zijn meer hondjes die Fikkie heten en zo zullen er ook meer paarden Spot heten, even op het voorbeeld van Anya terugkomend. Persoonlijk vind ik het zonde als ik een nieuw topic van dit paardje van bokker Splash_ zou missen, maar ik ga dan niet in het wilde weg alle topics aanklikken waar straks in ITP de naam 'Spot' voorkomt.

Het was juist zo prettig dat alles samen in één topic stond, waar dan ook weer niet werd gebagatelliseerd over welk paard nou wel en welk paard nou geen westernpaard was. Per slot van rekening is een Fjord als Milena van Sonja net zo goed een westernpaard en accepteren de westernbokkers dat ook alszijnde.

Het lijkt alsof een aantal personen denkt dat western een voorkeurspositie heeft, en dat terwijl bokt voor de westernmensen volgens mij nog steeds het favoriete forum is boven de ook al zeer goed lopende specifieke westernfora op het internet. Behoud deze positie dan en zorg niet via het geregeld aanpassen van regeltjes dat het plezier de westernbokkers wordt ontnomen en zij in de loop van tijd allemaal bokt vrijmaken voor enkel de mensen die met de 'reguliere' zadels rijden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:49

gera schreef:
Het was juist zo prettig dat alles samen in één topic stond, waar dan ook weer niet werd gebagatelliseerd over welk paard nou wel en welk paard nou geen westernpaard was. Per slot van rekening is een Fjord als Milena van Sonja net zo goed een westernpaard en accepteren de westernbokkers dat ook alszijnde.

Maar het komt nu toch in 1 topic te staan en je hoeft toch niet te zoeken? Lachen
[WN-ITP] Links naar WN-gerelateerde fototopics is het topic waar men de links naar de topics in kan zetten. Je hoeft alleen maar in dat topic te kijken en dan de links aan te klikken. Het is 1 klikje meer geven als het nu is.