Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
robinelma schreef:Ik doe niet uit de hoogte, als je ff terugbladert zei ik dat je ermee moet uitkijken.. Omdat ik het zovaak fout heb zien gaan
En daar houd ik t maar bij, want t is niet mijn bedoeling ruzie te zoeken/maken hier
Julia_14 schreef:Maar misschien zou je ook kunnen proberen om in te zien, dat het niet altijd zo hoeft te gaan als jij het uit je eigen ervaringen hebt zien gebeuren. Je hoeft toch niet iedereen over 1 kam te scheren?
robinelma schreef:Julia_14 schreef:Maar misschien zou je ook kunnen proberen om in te zien, dat het niet altijd zo hoeft te gaan als jij het uit je eigen ervaringen hebt zien gebeuren. Je hoeft toch niet iedereen over 1 kam te scheren?
ik zie niet hoe vertellen wat mijn ervaringen hiermee zijn (slecht dus) en iedereen over 1 kam scheren hetzelfde is..dan denk ik dat je me verkeerd begrijpt..
En joycie.. Daar ga ik niet eens op in
robinelma schreef:Nee, dat zegt het ook niet, Maar ik mag wel zeggen dat het KAN
Je moet niet mijn woorden gaan verdraaien, ik zeg niet dat haar paard er de dupoe van wordt, ik zeg dat ik hoop dat het niet gebeurd..
stef schreef:zolang er gediscusierd wordt met argumenten hoeft er niks gesust te worden, toch?
robinelma schreef:Nee, dat zegt het ook niet, Maar ik mag wel zeggen dat het KAN
Je moet niet mijn woorden gaan verdraaien, ik zeg niet dat haar paard er de dupoe van wordt, ik zeg dat ik hoop dat het niet gebeurd..
mii_jessy schreef:ik snap niet waar jullie allemaal zo moeilijk over doen.
Je ziet toch dat babiche het niet erg vind om te doen
robinelma schreef:Julia.. Ik vind het idd niet verstandig.. en Bokt is om meningen en ervaringen te delen toch?
Je moet niet denken dat ik een mening over JOU heb, ik heb een mening over het aanleren van steigeren.. En heb je mij horen zeggen dat het bij jou ook perse fout gaat?
robinelma schreef:mii_jessy schreef:ik snap niet waar jullie allemaal zo moeilijk over doen.
vandaar dat ze haar oren plat in dr nek heeft
robinelma schreef:Julia.. Ik vind het idd niet verstandig.. en Bokt is om meningen en ervaringen te delen toch?
Je moet niet denken dat ik een mening over JOU heb, ik heb een mening over het aanleren van steigeren.. En heb je mij horen zeggen dat het bij jou ook perse fout gaat?
robinelma schreef:mii_jessy schreef:ik snap niet waar jullie allemaal zo moeilijk over doen.
vandaar dat ze haar oren plat in dr nek heeft