Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Wat neem je dan al mee Smax? toch niet je complete huis

konijn schreef:Wat lees ik iemand die mij "patentrechten" op de pastasalade over wil nemen!! Zonder gekheid, klinkt allemaal erg leuk die NK bbq. Wij komen in ieder geval met roze caravan en zonnenbloemen dus zijn wel herkenbaar!
konijn schreef:Wat lees ik iemand die mij "patentrechten" op de pastasalade over wil nemen!! Zonder gekheid, klinkt allemaal erg leuk die NK bbq. Wij komen in ieder geval met roze caravan en zonnenbloemen dus zijn wel herkenbaar!
Vroeger (pff, wat klink ik oud) toen ik nog honden showde hielden we ook gezamelijke lunches, iedereen nam wat mee... 'k begon met een klein bakje, op't laatst waren het twee grote overschalen vol.. m'n grootste pan kon't nét aan.
thorretje schreef:idd.. lekker!!! pastasalade.. die van Francis is errug lekker.. die van Konijn weet ik nog niet.. durfde het niet meer aan toen Francis nogal ziekjes werd afgelopen zatedag..![]()
(ok, toegeven, de olijfjes d'r uit gewipt, daar houd ik dan weer niet van).
(wat was't precies Marinus? Daar wil ik er wel een van in de koelkast.. Oh nee, wacht es,, had nog een fles tegoed van je hé, van de 'prijsvraag'. Doe mij die maar
...maar dan wel helpen leeg maken!
)
Francis schreef:Nee, was zéker niet de pastasalade, die had ik aan't begin van de avond al op en was heerlijk(ok, toegeven, de olijfjes d'r uit gewipt, daar houd ik dan weer niet van).
Die wijn was idd gewoon veel te lekker....![]()
(wat was't precies Marinus? Daar wil ik er wel een van in de koelkast.. Oh nee, wacht es,, had nog een fles tegoed van je hé, van de 'prijsvraag'. Doe mij die maar
...maar dan wel helpen leeg maken!
)
Volgende BBQ maar weer aan't bier, dat gaat altijd goed... Oh nee, volgende keer ben ik BOB, dat gaat nog veel beter!
spelen voor mezelf.
maar gelukkig bleven die slapen of hadden een BOB zoals thorretje Spikers schreef:Maar er waren er inderdaad een paar waarvan het blaaspijpje uit elkaar zou knappen moesten ze blazen![]()
Pannenkoek schreef:Spikers schreef:Maar er waren er inderdaad een paar waarvan het blaaspijpje uit elkaar zou knappen moesten ze blazen![]()
............maar dan wel van de knoflooklucht!