[WN] Foto's BBQ Shadowboy 10 juni 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:18

Wat neem je dan al mee Smax? toch niet je complete huis

woldhoeve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:08

we kunnen op de NK zelf, ook al wel BBQ-en als voorproefje.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:11

Wij komen donderdag (moet nog werken) en blijven dan kamperen tot zondag. NK-BBQ is wel een goed plan

woldhoeve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:14

Nou wie gaan er naar de NK en willen ook BBQ-en. Krijgen we toch nog iets van vlees naar binnen die week. Vorig jaar leefde ik een week op Nasis (zonder Saté). En dan moet je voorzichtig beginnen met aardappels eten anders wordt je ziek.

smax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:33

MSQuincyTE schreef:
Wat neem je dan al mee Smax? toch niet je complete huis

@CC In ieder geval 2 sleephutten.. stuk of wat jack russels... diezelfde die bij ISKI rondliepen... een demente labrador( denk ik)
in ieder geval het is een hele waslijst,

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:35

WH wij hebben dapper gekookt de hele tijd. Want de catering was niet helemaal wat ik me bij gezonde maaltijd voorstelde
Dus ik wil wel helpen bij het BBQ-salade verzorg-gebeuren

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:41

als ik kom kijken bij het NK wil ik ook wel mee BBQ-en. en mee helpen natuurlijk.

Pannenkoek

Re: Foto's BBQ Shadowboy 10 juni 2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 13:50

Zo; jullie hebben alleen maar weer over vreten.....tjongejonge (paardenbiefstuk ipv spareribs?).

De overbelichte foto's van Marja zijn verbeterd en heb er ook nog een van Klaasjuhhh en van parkeerwachter Marinus van de geheugenkaart af weten te peuteren. De meeste hebben al de DVD besteld maar ik weet niet of iedereen die er was ook Bokt maar daar helpen jullie me vast wel mee......

Hebben jullie al een menukaart zodat ik weet of het de moeite waard is om langs te komen (mij gaat het alleen om het ijs-gedeelte)

Pannenkoek met Frambozenijs

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:59

Dat laatste is te regelen pannenkoek...
Woon in Hengelo. Hier zit de kampioen ijsmaker van Nederland. Frambozenijs zit ook in het aanbod.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:12

Hmm, goed plan, die NK BBQ, ligt er een beetje aan hoe laat en op welke dag (ik show alleen Halter dus blijf niet slapen ofzo maar kom er graag voor terug gereden als het te plannen valt), maar dan ben ik graag van de partij en pastasalade kan ik ook wel maken... hebben we ook nog iets anders dan vlees...

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:06

Wat lees ik iemand die mij "patentrechten" op de pastasalade over wil nemen!! Zonder gekheid, klinkt allemaal erg leuk die NK bbq. Wij komen in ieder geval met roze caravan en zonnenbloemen dus zijn wel herkenbaar!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:00

handigste is even een dag afspreken op het NK en dan een plek op de camping

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:06

konijn schreef:
Wat lees ik iemand die mij "patentrechten" op de pastasalade over wil nemen!! Zonder gekheid, klinkt allemaal erg leuk die NK bbq. Wij komen in ieder geval met roze caravan en zonnenbloemen dus zijn wel herkenbaar!

Jij was toch diegene die de overheerlijke koude pastasalades had gemaakt bij de BBQ.
Ik heb Smax een mailtje gestuurd hierover

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:10

konijn schreef:

Oh? hmm, meende dat patent zelf te hebben, maak deze salade al sinds jaar en dag. Vroeger (pff, wat klink ik oud) toen ik nog honden showde hielden we ook gezamelijke lunches, iedereen nam wat mee... 'k begon met een klein bakje, op't laatst waren het twee grote overschalen vol.. m'n grootste pan kon't nét aan.
Maar geen twee koks maken van een zelfde gerecht het zelfde, dus 'k zou zeggen maak de jouwe (stond die ook bij Marinus? die was lekker...), ik de mijne.. hebben we twee soorten. Ben gék op pastasalade dus komt vast wel op

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:19

hmmm pastasalade!

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 19:43

idd.. lekker!!! pastasalade.. die van Francis is errug lekker.. die van Konijn weet ik nog niet.. durfde het niet meer aan toen Francis nogal ziekjes werd afgelopen zatedag..

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 19:54

thorretje schreef:
idd.. lekker!!! pastasalade.. die van Francis is errug lekker.. die van Konijn weet ik nog niet.. durfde het niet meer aan toen Francis nogal ziekjes werd afgelopen zatedag..

Was niet vanwege de pastasalade....het was de schuld van die franse wijnboer.....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 19:56

altijd weer die wijnboeren he, hahaha

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:54

ah.. ok.. tja die maken die wijn ook wel erg lekker he...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 21:16

Nee, was zéker niet de pastasalade, die had ik aan't begin van de avond al op en was heerlijk (ok, toegeven, de olijfjes d'r uit gewipt, daar houd ik dan weer niet van).
Die wijn was idd gewoon veel te lekker.... (wat was't precies Marinus? Daar wil ik er wel een van in de koelkast.. Oh nee, wacht es,, had nog een fles tegoed van je hé, van de 'prijsvraag'. Doe mij die maar ...maar dan wel helpen leeg maken! )
Volgende BBQ maar weer aan't bier, dat gaat altijd goed... Oh nee, volgende keer ben ik BOB, dat gaat nog veel beter!

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 23:40

Francis schreef:
Nee, was zéker niet de pastasalade, die had ik aan't begin van de avond al op en was heerlijk (ok, toegeven, de olijfjes d'r uit gewipt, daar houd ik dan weer niet van).
Die wijn was idd gewoon veel te lekker.... (wat was't precies Marinus? Daar wil ik er wel een van in de koelkast.. Oh nee, wacht es,, had nog een fles tegoed van je hé, van de 'prijsvraag'. Doe mij die maar ...maar dan wel helpen leeg maken! )
Volgende BBQ maar weer aan't bier, dat gaat altijd goed... Oh nee, volgende keer ben ik BOB, dat gaat nog veel beter!

Komt goed Francis, ik heb nog 3 flessen wit over...kom ze maar halen...drinken we die ander 2 wel samen op...hahaha

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 11:26

stelletje zuiperds bij elkaar

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 11:30

Ho Ho Ho thorretje ik was zeer nuchter moest de BOB spelen voor mezelf.
Maar er waren er inderdaad een paar waarvan het blaaspijpje uit elkaar zou knappen moesten ze blazen maar gelukkig bleven die slapen of hadden een BOB zoals thorretje

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 11:49

Spikers schreef:
Maar er waren er inderdaad een paar waarvan het blaaspijpje uit elkaar zou knappen moesten ze blazen

............maar dan wel van de knoflooklucht!

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 12:11

Pannenkoek schreef:
Spikers schreef:
Maar er waren er inderdaad een paar waarvan het blaaspijpje uit elkaar zou knappen moesten ze blazen

............maar dan wel van de knoflooklucht!

Ja luister eens.....er stonden ook flessen andere saus......en ze staan er trouwens nog...onaangeroerd....nog afgelsoten en wel....need I say more