Wow, ziet er echt prachtig uit! Jouw paard doet het echt prachtig, duidelijk dat hij veel vertrouwen heeft in u! Lijkt mij super om eens te doen, jammer dat het zo ver is.
callippo
Geplaatst: 06-05-15 10:26
Wat gááf dit! Fijn dat je zoveel foto's hebt geplaatst, dat geeft een mooi overzicht. Je kan echt zien dat jouw paard veel vertrouwen heeft (in jou en in zichzelf).
Dit gaat zeker op mijn wishlist voor komende zomer. Een kleine 3u rijden met de trailer, het dichtste bij van alle parken tot nu toe.
Het enige waar ik mee zit is de bodem met de grove steenslag. Hadden alle paarden ijzers? Of kwamen zij van harde bodem?
OutOfTheWood
Geplaatst: 06-05-15 10:29
Ziet er gaaf uit ! Hopelijk heb je er veel van geleerd & je paard ook Mooi paard heb je ook
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-15 10:30
criollo-yess park-paden waren inderdaad vol met greffelsteentjes maar hun eigen bodem van de streek is ook leem vol kiezels dus voor de plaatselijke paarden was dit zelfs prettiger lopen.
Blue liep op voorijzers en had er verder geen last van maar ik moet er wel bij zeggen dat door alle nattigheid, de bodem heel zacht was, geen idee wat paarden er van vinden in de droge zomer periodes.
Ik kan het iedereen aanraden. In Friesland kun je terecht, boven in Duitsland en er zullen vast ook wel kleine plekken zijn waar je dingen kunt oefenen. Dit park was klein maar vol technische hindernissen.
callippo haha, het stond al heel lang op mijn lijstje maar het eerste grote park ligt 700km van mij vandaan en toen kwam dit park in beeld
Oh wat gaaf, in uitgelicht
Prrr dan neem ik Tika mee
Laatst bijgewerkt door Gini op 06-05-15 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd.
marley93
Geplaatst: 06-05-15 10:35
Wat ontzettend vet dit, zeg! Ik zou alleen in mijn broek schijten op die hangbrug.
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-15 10:37
Marley het is trouwens de langste hangbrug van Europa, 9 m
Katyatje
Geplaatst: 06-05-15 10:44
Wauw, dit lijkt me echt supertof! En wat doen jullie het goed! Ik ga er snel wat meer over opzoeken want dit lijkt me ook iets voor mijn paard.
Wat enorm stoer! Wat is Blue een cool paard, je ziet hem echt zo op elke foto goed nadenken en het dan gewoon dapper doen Ik ken genoeg paarden die bij het merendeel van de uitdagingen met rollende ogen het niet eens zouden willen proberen
Laura01234
Geplaatst: 06-05-15 11:57
wat super gaaf ziet dit eruit zeg!! en je paard blijft er echt heel koel onder, heel knap
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-15 12:07
een xApple en een Apple op bokt , familie van elkaar?
Volgens mij hebben xApple en ikzelf elkaar zelfs nog nooit ontmoet, maar het had gekund als je naar de gebruikersnamen kijkt
fleur_yen
Geplaatst: 06-05-15 12:24
Wat onwijs gaaf zeg Lijkt mij (net als vele anderen hier in het topic geloof ik ) echt heel erg stoer om een keer te doen Wat ziet het er bij jullie allemaal super en beheerst uit, 't lijkt heel makkelijk als je naar de foto's kijkt
Wat ontzettend gaaf! En ik snap wel dat je zo trots bent op je paard!
Ik zou die hangbrug trouwens echt doodeng vinden als ik daar op m'n paard overheen zou moeten
_Carien
Geplaatst: 06-05-15 13:17
Dit zal je toch je achtertuin zijn Super gaaf parcours en leuk te zien hoe die van jou het doet. Echt denkwerk fysiek en mentaal, knap! Denk ik wel voor herhaling vatbaar
Wat is Bokt toch hypocriet, bij een topic waarbij iemand gewoon dressuur aan het rijden is in de bak zonder cap staat het vol met commentaar over het feit dat iemand zonder cap rijdt. Bij dit topic, met 'extreme' hindernissen ben ik slechts één reactie tegengekomen over het feit dat hier zonder cap gereden wordt. Zonder/met cap rijden moet je zelf weten, dit is echt niet naar jou gericht TS, maar wou gewoon even uitwijzen hoe vreemd Bokt soms toch kan zijn.
Dit lijkt me trouwens erg leuk om te doen! Paard en ruiter hebben er duidelijk plezier in! Jammer dat het zo ver is, anders zou ik er zeker wel eens heen willen gaan