Wat ben jij mooi zwanger zeg!
Geniet er nog even van en lekker blijven rondhobbelen hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Clau1981 schreef:inderdaad een andere mening. Moet dat alleen maar in jouw voordeel zijn? Wat had je dan verwacht, dat je alleen positieve reacties zou krijgen? Kom op zeg....
Dat een verloskundige zegt dat je nog makkelijk op een paard kan stappen, wat een raar advies. Zij als geen ander weet wat er kan gebeuren.
Ik kan genoeg andere sportieve bedenken wat je kunt doen, in ieder geval veel minder risicovol.
Clau1981 schreef:inderdaad een andere mening. Moet dat alleen maar in jouw voordeel zijn? Wat had je dan verwacht, dat je alleen positieve reacties zou krijgen? Kom op zeg....
Dat een verloskundige zegt dat je nog makkelijk op een paard kan stappen, wat een raar advies. Zij als geen ander weet wat er kan gebeuren.
Ik kan genoeg andere sportieve bedenken wat je kunt doen, in ieder geval veel minder risicovol.
En nu weten we jouw mening wel, het is duidelijk.
sinds ze is ingedaald eigenlijk. Marloes__ schreef:Clau1981 schreef:inderdaad een andere mening. Moet dat alleen maar in jouw voordeel zijn? Wat had je dan verwacht, dat je alleen positieve reacties zou krijgen? Kom op zeg....
Mijn verloskundige maakte er ook geen probleem van hoor. Zij had zelf ook een eigen paard dus wist ook heel goed waar ze het over had. Ik moest lekker doen waar ik me goed bij voelde, en dat was lekker op mijn paard blijven zitten!
het zijn wel mooie foto's ook dat de haf met haar neusje bij je buik snuft.
....
Oenka schreef:ik vind het zelfs egoïstisch om toch te rijden als je zo ver zwanger bent! Echt een instelling van ik MOET rijden, no matter what!...die aantal weekjes kan toch ook zonder rijden? Ik vind ook dat je je kindje opzettelijk in gevaar brengt ( met wat wij als ruiters allemaal weten ) een erg risicovolle sport! Het kind is niet alleen van jou, ook van je vriend.....
Maargoed, je wilt alleen positieve reactieshet zijn wel mooie foto's ook dat de haf met haar neusje bij je buik snuft.
trouwens vind ik het idd ook nonsens dat er mensen reageren met dat ts western rijdt dus de paarden braver zijn

ik zie mezelf al stuntelen, steekt voet in de beugel wil omhoog en maakt botsing...buik in de weg
niet dat ik zwanger ben, maar kan me dat wel voor me zien.
toen ik zwanger was heb wat keren tussen iets door willen lopen en even niet bij mijn buik stil gestaan...klem dus hhahaha
Oenka schreef:het is toch een mening? Ik VIND het egoïstisch. Maar jouw kind, dus ik ga je niet tegen houden
Je bent wel aangebrand als mensen jouw mening niet delen. Is dat respectvol?
"
smiley erbij, kinderachtig hoor.