[WN] 37 weken zwanger maar ik kom er nog op :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:28

Onwijs mooie plaatjes!
Wat ben jij mooi zwanger zeg!

Geniet er nog even van en lekker blijven rondhobbelen hoor :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:29

Guttegut, misschien kunnen de tegenstanders gewoon niet proberen hun mening op te dringen? Zo jammer van een leuk topic met mooie foto's.

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:30

superleuke fotos, kan je later ook aan je kindje laten zien dat mama toen ze 37 weken zwanger was nog op een paard reed <3

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:33

Clau1981 schreef:
inderdaad een andere mening. Moet dat alleen maar in jouw voordeel zijn? Wat had je dan verwacht, dat je alleen positieve reacties zou krijgen? Kom op zeg....

Dat een verloskundige zegt dat je nog makkelijk op een paard kan stappen, wat een raar advies. Zij als geen ander weet wat er kan gebeuren.

Ik kan genoeg andere sportieve bedenken wat je kunt doen, in ieder geval veel minder risicovol.

Mijn verloskundige maakte er ook geen probleem van hoor. Zij had zelf ook een eigen paard dus wist ook heel goed waar ze het over had. Ik moest lekker doen waar ik me goed bij voelde, en dat was lekker op mijn paard blijven zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:05

Clau1981 schreef:
inderdaad een andere mening. Moet dat alleen maar in jouw voordeel zijn? Wat had je dan verwacht, dat je alleen positieve reacties zou krijgen? Kom op zeg....

Dat een verloskundige zegt dat je nog makkelijk op een paard kan stappen, wat een raar advies. Zij als geen ander weet wat er kan gebeuren.

Ik kan genoeg andere sportieve bedenken wat je kunt doen, in ieder geval veel minder risicovol.

volgens mij heb ik al een paar keer aangegeven dat ieder zn mening mag hebben er over, had ook wel meningen verwacht en dat vind ik helemaal niet erg. En dus niet alleen meningen in mijn voordeel ;) En nu weten we jouw mening wel, het is duidelijk.

Mariekekroon: Ja en dan hopen dat ze het overneemt he!
Eridinges, dankjewel! Vind wel dat mijn buik flink afgezakt is de laatste tijd :') sinds ze is ingedaald eigenlijk.

MyLois

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:43

De een na laatste is echt verschrikkelijk lief <3

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:10

Marloes__ schreef:
Clau1981 schreef:

Mijn verloskundige maakte er ook geen probleem van hoor. Zij had zelf ook een eigen paard dus wist ook heel goed waar ze het over had. Ik moest lekker doen waar ik me goed bij voelde, en dat was lekker op mijn paard blijven zitten!

Inderdaad, hier precies zo!

Oenka

Re: 37 weken zwanger maar ik kom er nog op :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:58

ik vind het zelfs egoïstisch om toch te rijden als je zo ver zwanger bent! Echt een instelling van ik MOET rijden, no matter what!...die aantal weekjes kan toch ook zonder rijden? Ik vind ook dat je je kindje opzettelijk in gevaar brengt ( met wat wij als ruiters allemaal weten ) een erg risicovolle sport! Het kind is niet alleen van jou, ook van je vriend.....

Maargoed, je wilt alleen positieve reacties :') het zijn wel mooie foto's ook dat de haf met haar neusje bij je buik snuft.

trouwens vind ik het idd ook nonsens dat er mensen reageren met dat ts western rijdt dus de paarden braver zijn :')

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:06

@Oenka
Wie zegt dat haar vriend daar problemen mee heeft?

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:08

En wie zwgt er dat ze alleen positieve reacties wil :')....

je mag je mening toch geven? Alleen willen sommigen hun mening doordrammen en opleggen en dat is nergens voor nodig. De ts respecteert jullie opinie, die mag je ventileren, maar zij hoeft daar natuurlijk niks mee te doen :)

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:08

dat staat er ook niet, en hij zal het misschien vast goed vinden, maar dan nog, het kindje zit in haar lichaam en zij moet het beschermen :) papa kan dat niet

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:10

Lekker blijven rijden zolang je kan! achter de geraniums zitten kan je wel als je 80 bent.
Zolang als dat het goed gaat zonder te veel ongemakken...als je baby'tje maar niet zeeziek wordt in dat knappe buikje van je!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:11

Wat leuk zeg dat je nog rijdt nu! En mooie foto's! :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:12

Risico is er altijd, ook met fietsen wandelen, autorijden

Ik vind het jammer dat ik ivm mijn bi niet zo lang meer heb kunnen rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:24

Oenka schreef:
ik vind het zelfs egoïstisch om toch te rijden als je zo ver zwanger bent! Echt een instelling van ik MOET rijden, no matter what!...die aantal weekjes kan toch ook zonder rijden? Ik vind ook dat je je kindje opzettelijk in gevaar brengt ( met wat wij als ruiters allemaal weten ) een erg risicovolle sport! Het kind is niet alleen van jou, ook van je vriend.....

Maargoed, je wilt alleen positieve reacties :') het zijn wel mooie foto's ook dat de haf met haar neusje bij je buik snuft.

trouwens vind ik het idd ook nonsens dat er mensen reageren met dat ts western rijdt dus de paarden braver zijn :')

Moeilijk hè? Respectvol blijven? Heb het nu al voor de zoveelste keer gezegd, mening geven prima, maar wel respectvol. Schijnbaar erg lastig!

Mijn vriend is overigens de fotograaf :D

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:52

het is toch een mening? Ik VIND het egoïstisch. Maar jouw kind, dus ik ga je niet tegen houden :)
Je bent wel aangebrand als mensen jouw mening niet delen. Is dat respectvol?

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:02

Mijn gyn had geen paarden en reed ook niet. Hij zei wel tegen mij : als je dat gewoon bent, kun je dat gerust blijven doen tot je er nier meer op raakt. Het is alleen geen goed idee om er nu mee te beginnen. :D

Dus mensen : overdrijf niet zo. Je kunt ook van de trap vallen.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:12

Heerlijk zeg dat je nog lekker rond kan hobbelen. :z
Vind het echt knap dat je nog in dat zadel kan komen :j ik zie mezelf al stuntelen, steekt voet in de beugel wil omhoog en maakt botsing...buik in de weg :') niet dat ik zwanger ben, maar kan me dat wel voor me zien. := toen ik zwanger was heb wat keren tussen iets door willen lopen en even niet bij mijn buik stil gestaan...klem dus hhahaha
Tja risico....je kan van de trap vallen, van je fiets, van je paard, als je de straat al over steek loop je een risico, ik denk dat je zelf heel goed in kan schatten wat voor jou wel en niet veilig is anders stapte je ook wel op dat andere paard als je dat niet kon. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:14

Oenka schreef:
het is toch een mening? Ik VIND het egoïstisch. Maar jouw kind, dus ik ga je niet tegen houden :)
Je bent wel aangebrand als mensen jouw mening niet delen. Is dat respectvol?

Nee, ik ben aangebrand omdat jij zegt "maar je wil alleen positieve reacties :') "
Waarbij je mij dus hele andere woorden in de mond legt. Wat je overigens nu weer doet door te zeggen dat ik aangebrand ben omdat mensen mijn mening niet delen. Je maakt er gewoon compleet wat anders van!

ik heb nergens gezegd (juist niet, ik zeg juist dat andere meningen er ook mogen zijn) dat ik alleen positieve reacties wil. En dan die -> :') smiley erbij, kinderachtig hoor.

Vind dit alleen niet het topic om een uitgebreide discussie te voeren, daar kun je een discussietopic voor aanmaken. Je kunt ook je mening geven en dan respecteren dat ik er anders over denk en toch op mijn paard stap, ipv er over door blijven gaan en je mening opdringen of mij woorden in de mond leggen.
Je ziet mij hier ook niet zeggen dat je een watje bent als je er niet op gaat, of dat het belachelijk is dat sommige mensen stoppen met rijden. Ik respecteer andermans mening dus wel.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:18

Wat een leuke foto's en je bent mooi zwanger!

Ik studeer verloskunde en ik heb geleerd dat het niet erg is om te blijven rijden, mits er niet te hard getraind wordt.
Het is natuurlijk ieder zijn eigen keuze en er zijn ook mensen die ervoor kiezen om het niet te doen.
Maar als TS haar paard vertrouwd en ze doet het rustig aan, zou ik ze als verloskundige niet tegenhouden!
En zoals anderen ook al zeiden: er zijn zoveel risico's en mogelijke ongelukjes.

TS: geniet ervan en succes met de laatste loodjes! :)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:19

Hele mooie foto's!

En wat betreft zwanger en paardrijden, iedereen moet dat zelf weten. Wil je dat risico pakken of niet? Zu'n ( en de baby) zullen met de gevolgen moeten leven bij een val.
Ik zelf rij niet als ik zwanger moest zijn, dit omdat ik geen evenwicht heb en de keren dat ik al gevallen ben niet op 2 handen te tellen zijn. Maar kan me wel bedenken dat andere die veel beter rijden dan ik dit wel doen.

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:20

ik heb je ook getemd voor uitgelicht, vind de ene laatste foto echt super mooi, zo voorzichtig als ze met je buik is

wbt het wel of niet rijden, ik denk dat dat heel erg afhankelijk is van je paard. Risico tot vallen zit er immers overal, zag laatst een hoog zwangere dame op de fiets. Tja dan val ik misschien liever van mijn paard dan ik een stuur in mijn buik krijg.
Laatst bijgewerkt door rooswita op 29-01-14 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:20

Knap dat je er nog op kwam zeg! :D

Enne, ben je niet veel te zwaar om op je paard te zitten nu? Is niet goed voor de rug van het paard :Y) }>

Mariaboz1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:22

Super foto's,
Nog even lekker genieten samen.
Is het verantwoordelijk? Daar zullen sommige wel een mening over hebben. Je kent je paard het beste. Je gaat niet op een vreemd paard zitten.
Ik deed het ook. Gingen we wandelen samen. Zonder zadel met halster touwtje. Had wel een opstapje nodig. Keutelde we naar het grasveld. Hij kon even lekker grazen. En dan keutelde we weer terug. Heerlijk.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:25

Waaaauw die enalaatste foto! En wat ben jij inderdaad prachtig zwanger, mooie buik en je straalt gewoonnhelemaal!