VivaLaVida schreef:inderdaad....blessures heb je zo.En helemaal bij western
Over welke tak heb je het hier.. En van wie heb je dat geleerd?
Jmd, lekker he als je er dan weer op zit!
z[/quote]
Heel erg lekker VivaLaVida, hij voelt supergoed aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jmd schreef:anneliesdj schreef:Het ziet er wel heel netjes uit zeg, mooi gecontroleerd.
Heb je er echt 5 maanden niet op gezeten? Vind je het dan niet wat heftig om er meteen een spin mee te rijden?
Nee ik vind dat niet heftig, hij doet dat met 2 vingers in zijn neus, bij wijze van spreken
![]()
Maar vond het wel bizar dat hij alles weer oppikt waar 5 maanden geleden zijn training is gestopt, net alsof hij gisteren nog de laatste training heeft gehad
Ariebren schreef:Driekwart van Nederland staat dit weekend weer op de schaats.
Dat schaatsen verleer je ook niet.
Alleen de helft van de schaatsers heeft een jaar lang op zijn buro stoel gezeten en verder geen beweging gehad.
Dus er zullen veel schaatsers op maandag met spierpijn rondlopen.
Maar iemand met een sport paard, zal in de rust periode toch genoeg beweging geven aan zijn paard.
Al is het een buitenrit, keertje longeren, of lekker op de wei.
geerke schreef:Ariebren schreef:Driekwart van Nederland staat dit weekend weer op de schaats.
Dat schaatsen verleer je ook niet.
Alleen de helft van de schaatsers heeft een jaar lang op zijn buro stoel gezeten en verder geen beweging gehad.
Dus er zullen veel schaatsers op maandag met spierpijn rondlopen.
Maar iemand met een sport paard, zal in de rust periode toch genoeg beweging geven aan zijn paard.
Al is het een buitenrit, keertje longeren, of lekker op de wei.
gelukkig hebben al die schaatsers niet iemand van 70 kilo op de rug, met ook nog een zadel van 20 kilo erbij
Rumpleteaser schreef:Gini schreef:Wauw, en ik vond dit er al snel uit zien, maar dit is dus nog maar basic mode. Vind zo een spin echt een spectaculaire oefening.
Er heeft hier een poosje geleden een filmpje op Bokt gestaan van iemand die een spin deed met een helmcamera op.
Zal eens kijken of ik die kan vinden, daar wordt je pas duizelig van!
Edit: niet het filmpje dat ik bedoel, maar deze is ook errug gaaf!
[ Video ]

http://chevalelfique.c.h.pic.centerblog ... uh8zgf.jpg jmd schreef:VivaLaVida schreef:inderdaad....blessures heb je zo.En helemaal bij western
Over welke tak heb je het hier.. En van wie heb je dat geleerd?
Jmd, lekker he als je er dan weer op zit!
z
[/quote]