ElCamino schreef:haha, right!! Mensen die gericht vragen stellen of antwoorden geven in je andere topics krijgen net zulke reacties...mensen lezen méér dan alleen dit topic van je en houden hun mond. Zij zijn verstandiger, ik kan soms mijn mond niet houden, als je niet gereageerd had, dan had ik nooit meer een reactie geplaatst, alleen nu je zo naar mij doet kan ik het niet laten....en een aantal van de mensen die het eens zijn met je, weten zelf niet veel van western...
Tot nu toe las ik alleen maar mee, maar wil nu wel even mijn mening geven. Het is niet eerlijk van je dat je via dit topic andere mensen aanspreekt op hun kennis. Als je daarmee zit zou ik hun een pb sturen. Daarbij is het generalisatie en een overhaaste redenatie. Ik begrijp dat als je boos bent je soms dingen zegt waar je later spijt van hebt, maar hier op Bokt worden dingen (mede doordat je elkaar niet recht in de ogen kan kijken) groter dan ze in werkelijkheid zijn.
Als je kijkt naar mijn reactie op dit topic, zie je dat ik opbouwende kritiek geef. Ik weet hoe lastig het is om over te stappen, en ik had het geluk dat het paard waar ik op rijd een "gevorderde" reiner is.
Niemand heeft iets aan negatief commentaar, en ik kan me voorstellen dat mensen zich dan gaan indekken.