Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jarco schreef:ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt schokkend vind om dit te lezen.
een 1,5 jarig paardje verkloten !
en dan nog beweren dat het niet zo erg is ...
HM is zelf nog maar 15 jaar oud en denkt al alles over paarden te weten.
ik maak me er gewoon boos om en vind dat jij zelfs niet verandwoordelijk genoeg bent om een muis te verzorgen laat staan een paard !
ikbenfilou schreef:Binckydenice schreef:Ja, maar je bent al aardig begonnen met het belemmeren van zijn groei, dus ben benieuwd hoe snel het zal gaan....
Wat bedoel je daar mee??
wat belemmer ik dan zijn groei
Vjestagirl schreef:Er bestaan dingen als meningen die gebaseerd zijn op geheel foute onderbouwingen. Dat het je mening is wil niet zeggen dat je gelijk hebt. Wij zijn aangekomen met wetenschappelijk bewijs dat het bijzonder onverstandig is. Kom jij maar met wetenschappelijk bewijs dat het wel goed voor hem is?
ikbenfilou schreef:Nou lieve bokkers ik weet jullie mening
bedankt!!
Maar vinden jullie ook niet dat Mo gegroeid
en dat hij er prachtig uit ziet wat daar ging het bij mij allemaal om
gewoon even laten zien hoe trots we zijn op ons MO
Wat gek dat ik nou bij bijna niemand mag lezen
wat een leuk paardje enz.
maar ja.....
Hannah_Menno schreef:Vjestagirl schreef:Er bestaan dingen als meningen die gebaseerd zijn op geheel foute onderbouwingen. Dat het je mening is wil niet zeggen dat je gelijk hebt. Wij zijn aangekomen met wetenschappelijk bewijs dat het bijzonder onverstandig is. Kom jij maar met wetenschappelijk bewijs dat het wel goed voor hem is?
zeg ik dan dat ik gelijk heb? NEE!!
volgens mij is dit een vrij land en kun je hier je mening uiten waar en wanneer je maar wil! gebaseerd op feiten ja of nee!
Sientje schreef:Je paardje is mooi gegroeid! Als je dat zo wilt houden, zou ik er de eerst komende twee jaar in elk geval NIET meer op gaan zitten. Je denkt misschien wel dat het kan, maar je paard is nog lang niet volgroeid en sterk genoeg om je te kunnen dragen. En nee, ook niet 'heel eventjes' en ook niet 'alleen als 'ie stil staat'. Wees alsjeblieft zuinig op je paardje!!!
Edit: ik zie dat je de foto hebt weggehaald. Kennelijk weet je dus dat het niet de bedoeling is op zo'n jong dier te gaan zitten?
Hannah_Menno schreef:Ja, Ik ben enorm STOM bezig! man man man, echt heel erg!!
Bla Bla, kom op zeg! respecteer andere hun mening, of je het er mee eens bent of niet! vindt dit een beetje onvolwassen gedrag als ik heel eerlijk ben!
ikbenfilou schreef:Nou lieve bokkers ik weet jullie mening
bedankt!!
maar ja.....
0maris0 schreef:ikbenfilou schreef:Nou lieve bokkers ik weet jullie mening
bedankt!!
maar ja.....
Dank je wel![]()
Je spo*** niet..
Heb medelijden met hem..
Binckydenice schreef:Nu wil ze een mening over Mo, terwijl je kan geen fatsoelijk woord meer uitbrengen als je dit dier zit. ik heb echt medelijden met Mo dat hij zulke baasjes heeft getroffen. Hij zou rustig ouder moeten worden met baasjes die respect en geduld voor hem over hadden gehad. En niet penny's die alleen maar bezig zijn met zichzelf....