Heel veel plezier samen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ik ben een dikke bofkont met twee van die fijne pony's!
, het is dat we zo'n eind uit de buurt wonen, anders had ik gelijk een date geregeld....
leonardo is een leuk paardje
ik ken hem nog van kamp 2 jaar terug toen stond hij bij okkie en eehm olleke (?), kleo stond er ook geloof ik.
Expres naast de zadelkamer, Leo houdt wel van wat langslopers en gezelligheid
Olleke woont nog steeds in het stalletje aan het plein en Okkie staat momenteel lekker buiten vanwege logé's.
!!
Ik dacht al, die is toch van 'Wanja' geweest? Niet verkeerd gedacht dus. Ze heeft een heerlijk koppie
.
.
Maar beter wat later, dan nooit
Ten eerste, gefeliciteerd met Yette! Heerlijk om te zien hoe de verhuizing is gegaan, en dat het al zo lekker met elkaar gaat. Het rijden doet ze super braaf, en je kan zo heerlijk schrijven dat ik afentoe echt heb zitten lachen.

Ze heeft nog wel gekeken naar "de fjord in de kantine" maar niet meer gehinnikt
Ze had het veel te druk met kijken wie waar heen ging in de bak. Toen één van de manegeponies een beetje té vrolijk werd in galop had ze daar helemaal niks van, en ze vindt het ook totaal niet eng of erg om achterop gereden te worden, of ingesloten te worden of wat dan ook. Stoer peerdje!
Leuk hoor, gefeliciteerd! En het is vooral leuk dat je weer een paardje hebt gevonden die journalistiek humoristisch is onderlegd
En mijn katten sturen soms kaartjes aan collega-katten