Mooi paard! Maar je hebt 1 foto waar je hem aan de teugel vraagd, waarom gebruik je dan niet wat meer been? Daar moet je het immers ook mee doen. En je hebt ook wel een strenge binnenhand zo te zien (correct me if i'm wrong)
waarschijnlijk door de momentopname niet zichtbaar maar bij vragen gebruik ik uiteraard ook mijn been
Strenge binnenhand valt mee heb er op de linkerhand wel ietsje last van dat ik wat meer wil doen maar dat gaat al veeeeel beter Wordt hard op geoefend om ook daar volledige ontspanning te houden...
Hee Silas in het oranje! Het blijft een knappert! Als het rijcommentaar is al gegeven dus daar zeg ik niets over. Heb je al plannen om wedstrijden te starten of zit dat er nog niet in? Ik vind het heerlijk om te zien dat je op alle foto's lacht!
wauw, mooi paardje! En dat oranje staat m super, helemaal leuk. Mag ik vragen wat voor zadel jij hebt? Lijkt een startrekk.... Super ding iig. En met zo'n bontje is het helemaal comfi!
wat een gaaaaaf paaard zeg wow!!! Ik moest even lachen, dacht hengst @work??? mmm stiekem "western" dek foto's plaatsen zou dat wel mogen hier??? Maar gewoon aan de longe... saaaai hoor whahaha
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Hey Angelique Gaaf is ie ook die Tinkerhengst van je!! Jij stond toch ook bij Benesse? Je kent me vast nog wel, ik heb je touwhalster nog 's geleend, ik had een friese twenter (toen) hij mocht maar 3 jaar oud en 11 dagen worden, Rindje, je kent hem nog wel. Hij is verlamd geraakt tijdens een klophengstoperatie waardoor ik hem moest laten inslapen :'(. Was er kapot van........... Ik heb nu een Schwarzwalder. Waar sta je nu? En je rijdt western zie ik, gaaf joh! Rocco (mijn schwarzwalder) staat in Diemen. Nou misschien spreek ik je nog! Groetjesssss Cis
Yeps, rijd al een tijdje, hij is koel in de kop en erg grappig... maar in de binnenbak snapt hij het nog niet helemaal, heb vandaag weer les gehad. Ik heb geen haast, we moeten er samen lol in hebben