Netjes hoor!!! Leuke foto`s en een hele mooie gepimpte Poownie!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Netjes hoor!!! Leuke foto`s en een hele mooie gepimpte Poownie!!! Sita_ schreef:Die maantjes ook zo priegel in de stiekjes, respect voor diegene die dat gedaan heeft..
Gepriegel gaat wel hoor, kwestie van vaak genoeg doen. Wranglerbutt schreef:HannahFrouk schreef:Heeft ze nu ook een kale snuit, zie ik dat goed?
Niet helemaal kaal hoor! Ze heeft stoppels van ongeveer een centimeter

Deze mevrouw pimpt/maakt halterjasjes en andere showkleding: http://stores.ebay.nl/CAROLS-CUSTOM-CREATIONS

WB, jullie hebben het super gedaan, en jullie zijn een super leuke combinatie.
!
! Dainty ziet er echt gelikt uit WB!
. Wat een werk!
! Hartstikke goed gedaan!
Tot gauw
Francis schreef:Wauwie! knap gedaan hoorSita_ schreef:Die maantjes ook zo priegel in de stiekjes, respect voor diegene die dat gedaan heeft..
ThanksGepriegel gaat wel hoor, kwestie van vaak genoeg doen.
En JJ zoveel zijn dit er nog niet eens, omdat het Daint d'r eerste keer was hebben we 'grote plukken snel klaar stiekwerk' gedaan. Normaal heb ik er in de 80 in zitten, vorige week bij Kidding over de 90 en bij Meissiemeissie van Tones had ik er zelfs 110! Dat was ook wel 't absolute record...
Maar ze was superbraaf en jullie hebben het heel netjes gedaan, ik bedoel, het was voor jullie beiden de eerste keer halteren!
Gefeliciteerd met jullie geweldige debuut! Boldly schreef:leuk dat jullie het zo goed gedaan hebben! Was een aardig gevulde klasse? Ik moet Chuck ook maar eens mee gaan nemen!!
In Aalsmeer waren de SPB klassen goed gevuld