[WN] [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP update pagina 12

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wranglerbutt

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 00:13

Errug jammer, dit

Het lijkt wel alsof er een groep gebruikers is die jaloers is op die 'speciale status' van het
westernforum op Bokt No Cheer

Krijgen we straks ook nog de discussie wat 'western' is en wat niet? Wat doen we b.v. met mensen die westernrijden met een dressuurzadel? Waar laat ik foto's van een halterles?
Ik zie de moderatoropmerkingen en 'temt'-berichten van van enthousiaste wannabe-moddies al voor me Rolleyes

Finnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 06:38

Waarom is de link naar deze enquete niet naar WN-ITP gezet??
Dan had de rest van de WN-ers ook de kans gehad om te reageren. Ik kom NOOIT op HAW. Wist ook niets van de enquete... Had dus ook geen kans om te reageren. Misschien dat mijn mening nu nog iets uitmaakt: vindt het een slecht idee en heel erg jammer. Huilen

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 06:54

Bij pag. 2 was ik de draad alweer kwijt met al die fijne 'bokt' afkortingen. Ik snap ook niet heel veel van hoe het allemaal hier werkt, ik weet alleen hoe het werkt in WN. Dus wat mij betreft: Gewoon een HAW-WN (?) in het het westernblok! Ik zit niet te wachten om te gaan zoeken tussen 'Karel de shet in Anky-blauw setje' ed. of eerst 3x door te linken naar een betreffend topic.

Ben benieuwd wat er met 'onze' mening gedaan gaat worden...

*Net even gekeken hoe dit nu werkt.... Huilen Huilen Huilen Huilen No Cheer Heeel jammer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 07:46

Jammer Jammer Jammer, ik kom ook het liefst hier in het western topic foto's kijken.. zit niet echt te wachten op penny meisjes Haha!
Even serieus, ik vindt de huidige opzet prima zo, duidelijk en overzichtelijk. De onderbouwing van het plan vind ik matig, en zie het nut er echt niet van in.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 07:46

Anya schreef:
Ik reageerde niet op toekie, ik reageerde op degene waar toekie ook op reageerde.. Die zei dat we uit de kast moesten komen Knipoog

Ah! sorry verkeert begrepen.. Vriendjes zijn?

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:19

Heel erg jammer dit. Ik kijk eigenlijk ook zelden bij de andere disciplines, maar klik direct door naar Western. Aangezien de meeste western-bokkers de enquete hebben gemist, is er ook geen duidelijk beeld van wat die willen. De beslissing is dus genomen op basis van te weinig input door de mensen die dit aangaat. Wellicht is een nieuwe enquete hier op Western op zijn plaats? Cool

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:08

Een nieuwe enquete vind ik ook wel zo eerlijk aangezien ik en een groot
deel van de western-bokker amper tot niet op HAW komt. Rolleyes

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:39

Ik vind het ook geen prettige ontwikkeling, ik kom zelden buiten WN, en ga al zeker niet snel naar de algemene foto's. Die zijn vaak te algemeen Clown
Op WN kennen veel mensen elkaar en elkaars paarden en juist daarom is het leuk om ook niet "rij/ wedstrijd/ etc" foto's te zien.
Dat zou nu dus betekenen dat je foto's van je nieuwe jonge paard, die nog niet onder het zadel is maar wel westernpaard gaat worden hier niet meer neer mag zetten. Maar als we het dier een western show halster opdoen mag het wel? Cool Dan zij we tenslotte aan het trainen voor of deelnemen aan halter shows.
Bloos

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:58

waarom moet er nu iets veranderd worden wat prima werkt??????????????

ik denk net als WB dat er een groep jaloers is of zo en er niet tegen kan dat het op western een beetje anders is

ik vind het ook verschrikkelijk zonde Huilen

heb trouwens die enquete ook niet gezien, kom nooit op HAW en kijk wel iedere dag op de voorpagina maar daar ook niks gezien

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:12

Zoals Anya al zegt..
If it ain't broken, don't fix it, and it ain't broken. Afgod

Hier hangt gewoon een gezellige sfeer. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:34

Ben het met het grootste deel hier helemaal eens. Doodzonde, het westerngedeelte is juist leuk omdat men elkaar op de hoogte houd van de ups en downs van hun paarden dmv foto's. Mensen gaan de paarden van anderen kennen en vinden het leuk om een beetje op de hoogte gehouden te worden, ook al zijn het foto's waar het paard eigenlijk niets doet. Het is leuk om de ene keer een paard aan het werk te zien en de andere keer lekker in de wei. Ikzelf kom echt nooit op de 'gewone' ITP, omdat de grazende paarden van andere bokkers (buiten de westernbokkers) mij niet interesseren. Ik irriteerde me ook aan de vreselijke kwaliteit van veel ITP foto's, daarom kom ik er nooit meer Bloos HAW kijk ik soms maar reageer niet erg vaak. Dan moet je vanaf nu dus bij ITP gaan zoeken naar de WN paarden, wat een gedoe voor iets dat altijd goed gewerkt heeft. Het gaat toch goed op de manier waarop het nu gaat? Waarom dus veranderen Verward

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:37

Ach, er zijn natuurlijk belangerijker dingen in het leven, maar dit besluit is wel een beetje jammer.

Ik verwacht dat de "gezellig onder ons"-topics minder zullen worden, maar dat is dus waarschijnlijk ook de bedoeling.
Gelukkig is er dan die soort doorlink,maar dan nog......of BOKT nu zo'n last had van die paar ons-kent-ons topics? Tssss,...

Een nieuwe enquete zou niet fout zijn, aangezien een deel van de doelgroep eigenlijk niet heeft kunnen meestemmen.
En dat veel WN-ers niet op andere delen van BOKT komen is vrij logisch, BOKT is namelijk erg groot!

Een goed recept moet je niet willen veranderen!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:39

Finnie schreef:
Waarom is de link naar deze enquete niet naar WN-ITP gezet??
Dan had de rest van de WN-ers ook de kans gehad om te reageren. Ik kom NOOIT op HAW. Wist ook niets van de enquete... Had dus ook geen kans om te reageren. Misschien dat mijn mening nu nog iets uitmaakt: vindt het een slecht idee en heel erg jammer. Huilen

Daar wist ik dus ook niks van, de mods doen blijkbaar alles zonder over leg met de westernbokkers onder ons, en dat vind ik een slecht zaak

Desapaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:55

Ook ik zit niet zolang op bokt en om eerlijk te zijn snap ik van deze situartie gewoon niets meer!
Het was toch goed zo??? De sfeer enzo = super

MAAR euh nu ????

In iedergeval ga ik geen foto's meer plaatsen op bokt omdat tegen de tijd dat ik weet waar ik "juist" moet zijn...
mijn batterij plat is van mij labtop Verdrietig

Het is een heel spijtige zaak, dan maar andere fora opzoeken.....

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:56

jammer zeg!!! Ik heb ook geen enquête gezien.....

zanegrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:31

Vind het ook vreemd. Hoewel ik meestal niet zo geïntersseerd ben in de weidefoto's, stoort het mij ook helemaal niet dat ze erin staan. En ik kan me voorstellen dat veel van de bezoekers ze wel op prijs stellen, maar dat het dan te veel werk is om ook nog eens een link-topic bij te moeten houden.

Ik kom eigenlijk alleen maar op WN, en heeeeeel soms op gangenpaarden omdat ik in de US western rijd op een Missouri Foxtrotter, maar inderdaad, daar moet je je dan door 99 topics over ijslanders heenworstelen.

Vreemde gang van zaken dat de enquete gehouden is op HAW, waar maar weinig western-bokkers komen.

Oh, er heeft ook een nieuwsitem over op de homepage gestaan.... Ja, dat helpt! Daar kom ik nooit, en volgens mij een heleboel andere westernbokkers ook niet!

Volgens mij hebben de bokt-beheerders hier te veel vanuit het systeem gedacht en te weinig vanuit de mensen die het systeem gebruiken.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:53

Tja, das tegenwoordig een trend hé? geleerd van de politiek? Haha!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:57

Nou zeg... No Cheer
Ik was net van plan om onze Noorse buckskin voor te gaan stellen, rustig aan beginnen met wat introfoto's, moet dat nu dus gelijk in actie.
Zal (nog) geen goed doen aan het western-imago, maar was juist zo blij met het brede scala aan foto's wat juist hier werd geplaatst...
En welke enquete? Ik zit overal en nergens, maar ik heb het ook niet gezien. Typisch. Nors opkijken
@ mods: Zou een Western HAW en ITP een idee zijn? En waarom dan niet?

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:16

Erg jammer... Scheve mond Ik kom hier sinds een tijdje graag langs, júist omdat er niet zo'n gefrustreerd, katterig bokt-sfeertje hangt!
De sfeer is hier goed, mss wel juist omdat iedereen elkaar zo'n beetje kent en er respect is over en weer. Erg jammer dat dit zonodig moet veranderen... ook erg jammer dat het WN-deel van bokt niet betrokken is bij de enquêtte.
Als andere bokkers zo graag WN-foto's willen zien, dan gaan ze vanzelf wel hier kijken... zo moeilijk is het niet te vinden... is mij tenslotte ook gelukt... en eerlijk gezegd dacht ik toen; hey, fijn, er zijn ook normale mensen op bokt Clown Haha!
Zou erg jammer zijn als de goede sfeer hierdoor gaat verdwijnen...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 01:30

Als je graag hier je veulen wilt laten zien, doe je hem gewoon een halstertje om, je houdt hem vast aan een touwtje en voilá, je hebt een HAW-haltertraining foto. Of als je veulen nog nat in het stro ligt: imprint training.

Ik begrijp wel dat bokt de richtlijnen voor alle fora gelijk wil trekken, maar westernmensen hebben nou eenmaal graag alles net even anders dan anderen. We zijn allergisch voor opgaan in de massa.

Die enquete op HAW vind ik ook een beetje jammer. Zegt het niet genoeg dat westernmensen daar blijkbaar nooit komen? Ik heb 'm in ieder geval ook gemist.

Het was een kleine moeite geweest om even een sticky op WN-ITP te zetten toch? Tong uitsteken

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:30

LindyH schreef:
Iwesternmensen hebben nou eenmaal graag alles net even anders dan anderen. We zijn allergisch voor opgaan in de massa

Nors opkijken

Als ze allergisch zijn voor opgaan in de massa, waarom zien ze er dan allemaal hetzelfde uit Nors opkijken

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:13

Romkabouter schreef:
LindyH schreef:
Iwesternmensen hebben nou eenmaal graag alles net even anders dan anderen. We zijn allergisch voor opgaan in de massa

Nors opkijken

Als ze allergisch zijn voor opgaan in de massa, waarom zien ze er dan allemaal hetzelfde uit Nors opkijken

Verward

Vergelijk

Afbeelding

met

Afbeelding

...

Tong uitsteken

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:21

Haha, ja WB, dat was pzies wat ik ook dacht Haha! Vork

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:31

Ik snap het nu ook niet meer en vind het ook jammer dat je niet meer je leuke foto's bij WN-ITP kan plaatsen.
Ik ben dan geen wedstrijd westernruiter maar mijn basis is wel western, en je krijgt er altijd leuke en goed gemeende reacties van iedereen. Dat valt niet te vergelijken met het gewone ITP...

Nu heb ik leuke grondwerk/schriktraining foto's die ik graag wil plaatsen en ik heb een filmpje waarin ik mijn paardje beleer. Maar ja niet met westernzadel maar met boomloos omdat ik nog geen passend zadel heb dus ik weet niet meer waar het onderscheid gemaakt wordt Bloos

Mag ik dit dan bij WN-ITP plaatsen of voldoet dit ook niet meer. Het is immers @work ook al ga ik niet in galop door de baan Dromen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:07

Ik vind het een goede beslissing van het mod-team, zo wordt er wel voor meer gelijkheid gezorgd.
Vind het dan alleen wel wat minder netjes hoe het gegaan is met die enquete... Nors opkijken