Wauw, wat een mooi beestje zeg

Hele mooie foto's!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En wat een leuke foto's van Bungy
!! Stoere vent is het zo hoor, hij ziet er erg goed uit, hij is ook wel wat breder geworden
Goed hoor, lekker doorgaan. Is die nog kreupel trouwens, of loopt ie inmiddels goed? Hoop het wel, zou anders zo sneu zijn
Weet nog goed dat ik hem heel veel reed, was ook helemaal weg van m!
Prinslover schreef:Hee Tiaar!
Leuk zeg dat ik je tegen kom op bokt, wist niet dat je er ook op zit. En wat een leuke foto's van Bungy
!! Stoere vent is het zo hoor, hij ziet er erg goed uit, hij is ook wel wat breder geworden
Goed hoor, lekker doorgaan. Is die nog kreupel trouwens, of loopt ie inmiddels goed? Hoop het wel, zou anders zo sneu zijn
Weet nog goed dat ik hem heel veel reed, was ook helemaal weg van m!

alleen hij staat nu op pijnstillers, en als hij over een week nog kreupel is gaan we waarschijnlijk foto's laten maken, en als het nodig is een echo..
elke dag weer opnieuw
Net ook weer.. met z'n lieve hoofdje

en voor bun zelf is het ook niet fijn natuurlijk
Ik hoop dat het niet echt ernstig is!! Zou toch wel heel zonde zijn!! Hou me op de hoogte!
Vergeleken met die foto's..
Ze staat nu lekker 2 maandjes op het land! Samen met Abeltje en Tigra en nog paar andere paarden. Vind ze heerlijk!! (Is het niet een idee voor jou om bun ook ff op het land te zetten voor wat rust?)
Want 't duurt een beetje lang voor een ''gewone'' kreupelheid..
.. Ik snap het ook niet.. misschien toch goed om hem een paar maanden rust te geven op het land. Dat kan soms echt wonderen doen tiaar..
. Succes!
Evaat schreef:Gaaf paardje! Die galopsfoto zonder tuig ziet er erg leuk uit. Jammer dat ie nu zo slecht loopt. Succes ermee!