[WN] Rebel mijn Gentle Giant!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tones

Re: Rebel mijn Gentle Giant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:56

Dus je hebt er al op gereden! Wat gaaaaaaf Ods OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:08

Ow Ods wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Geweldig!!!! Wa't een prachtige dag!!!! Jij zat vast met tranen van geluk op Rebel!

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:12

Ods;SUPER!! Je hebt al een stukkie gereden vandaag Go jij! Go jij! Je moet ergens beginnen en zo worden kleine stukjes steeds groter!
Ik weet zeker dat jouw Loverboy straks geen buitenritjes meer mag maken met hem want dan ben jij er niet meer af te slaan volgens mij Haha! Goed gedaan hoor en heerlijk dat het jou zoooo blij maakt OK dan!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 20:19

Go jij! Go jij! ik ben ook zo blij!! Het stelde nog niets voor in afstand of happening maar voor mij was het een ENORME drempel! Opstijgen zonder op hol slaan.... dat was mijn laatste ritje een paar jaar terug Scheve mond En die Rebel deed het gewoon alsof hij het altijd deed Haha! LoverBoy had zelfs een paar keer getest wat Rebel zou doen als er een schrikkend mens op zijn rug zat Clown Ik zei hou maar op straks denk hij echt dat er iets engs is Haha! Het is zo'n schatje!!

Kans groot MissPK! Hij bomprooffer dan onze Doc kan ik je vertellen! Maarrrrr hij vind het veel leuker samen met mij te gaan! Ja

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:25

OK dan! En voor je het weet kan ik met Senna of Jeddah komen en gaan we samen die bossen bij jullie onveilig maken! Cool

Ik ben zo TROTS op je!! Maar ook ZO BLIJ met Rebel! Hij heeft gewoon in 24 uur voor elkaar gekregen wat geen mens of paard in de afgelopen 5 jaar heeft kunnen bewerkstelligen!!!! Wat een kanjer! Meant to be voor Ods! Ja

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:46

Wat geweldig om te lezen Ods, heerlijk dat je gelijk lekker met hem bent gaan rijden. Super hoor! OK dan!
Lekker gaan oefenen, steeds een beetje verder.
Dan kom je over een poosje hier een heerlijke rit maken over de Utrechtse Heuvelrug; en dan neem je Jeddah met Jeddah ook gezellig mee.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:47

Ods : wat fijn voor je dat je al even een klein stukje hebt gereden. Afgod

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:50

Ods, gefeliciteerd!! Heel erg leuk voor je dat je ook lekker weer gereden hebt!! Geniet van je nieuwe liefde! Knipoog

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:07

@Ods: Afgod

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 21:46

WAUW bokkers, wat een vreselijke leuke reacties van jullie!! Dat maakt me echt heel blij! Tuurlijk zit ik de hele avond al met een enorme smile op mijn gezicht maar pff dit maakt het wel af hoor! Ja OK dan! Het is echt zo'n lekker dier! Ik gun jullie allemaal een Rebel Ja Haha!

Jeddah, ik kan niet wachten tot onze eerste keer samen! Het is toch echt te gek dat twee hartsvriendinnen met samen 12 paarden Bloos nog nooit samen een ritje hebben gemaakt! Clown Reken maar dat mijn eerste samen buitenrit met jou is hier in Reurle!!

Silverster onze eerste van huis rit zal zeker op de Utrechtse Heuvelrug zijn! Lijkt me ONWIJS gaaf!! Wat een lol zullen we hebben! Denk dat LoverBoy ook graag meegaat Ja

WOW wat een leuke dingen in het verschiet! Go jij! Go jij!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 22:01

Ods dan word het inderdaad hoog tijd dat je met Jeddah samen uit rijden gaat Haha!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 22:20

Hélemaal geweldig Ods! Super!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 08:53

Geweldig Ods! Ik zie de foto's niet Boos! Maar de enthousiasme spat van het scherm af hier *LOL*

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 09:00

Niet?? Mijn foto's doen nooit raar Verward Zie je deze ook niet? Zijn lieve koppie!
Afbeelding

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 09:36

Oh wat een lieverd Kusje

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 09:39

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
we hebben de R
we hebben de E
we hebben de B
we hebben de E
we hebben de L
R E B E L
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 09:44

*LOL* Ja!! *LOL* Je bent een echte fan Susan! Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 10:34

Wow, gereden al!! Geweldig meid... op naar mooie kruidige herfstritten, frisse knisperige winterritten, frisse lenteritten en zwoele zomeravondritten!! En een gezamelijk ritje op de Elspeter hei misschien?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 10:39

Die afspraak staat Francis!! Als ik daar aan toe ben kom ik zeker een ritje met je maken!! LEUK!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:11

Jaaa, zijn koppie zie ik!! Haha!
Wat een lekker bekkie Ods! Ik houd toch altijd een beetje een zwak voor haflingertjes Lovers

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:29

Haha, maar dit is geen "tje" Xono! Neem dat maar van me aan! Beer van een peerd! Ja

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:33

Wowie Ods, helemaal super!! Ik ben echt enorm blij voor je, jullie zijn een geweldige combinatie. En wat een mooie dingen staan jullie nog te wachten zeg!! Nogmaals héél veel plezier!

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:01

lesleymoos schreef:
Gefeliciteerd met je Alpen Quarter Haha!

Ods schreef:
En LesleyMoos, Rebel is een Haflinger... and im DAMN proud of it!

Maar Odds, alle Haflinger-binkies in de westernsport hebben de ere-titel ALPENQUARTER omdat ze in (vrijwel) alle opzichten niet onderdoen voor een echte Quarter.
Ik heb zelfs een petje met voorop "Markus" en achterop "alpenquarter" en dat zou ik niet doen als ik het niet een heeeel groot compliment zou vinden
(en aangezien Lesleymoos de suikertante van Markus is, heeft ze het ook zeker in die trant bedoeld)

Dus ook namens mij: Gefeliciteerd met deze kanjer van een AlpenQuarter en met het haflingervirus Clown
Ik weet zeker dat jullie een hele leuke toekomst samen tegemoet gaan.
HAFFIES RULE!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:48

Ik ga met Ods mee hoor! Want wat is er zo "bijzonder" aan een Quarter? We kunnen Quarters ook "Hafters" noemen omdat zíj niet onder doen aan Haflingers. Haha! Natuurlijk bedoeld ze het als compliment, maar wanner je dat zegt, zeg je toch dat een Quarter dus "beter" is. Bloos Knipoog Niet persoonlijk bedoeld, is gewoon iets waar ik me altijd aan stoor. Net als mensen die een Paint kopen en dan snel vertellen dat ie wel 75% Quarter is. Alsof Paint zijn niet genoeg is. Verward

Okee, ik stap weer van mijn kruk af en laat het topic weer aan Rebel!! Haha!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 17:51

Zeker mee eens Natascha, Haffies Rule zeker!! Go jij! Go jij! Maar ik ben het voor de rest niet met je eens, Haflinger is een ras waar ik al jaren heel trots op ben. Het zijn voor mij Haflingers en blijven Haflingers. Waarom zou ik het AlpenQuarter noemen Verward Als ze niet onder doen voor Quarter Horses waarom zou je ze eraan willen linken Verward Ik ben trots op Rebel en ik ben trots dat hij een Haflinger is. Net zo goed dat ik trots op mijn Quarters ben en mijn Paintmeisje. Ik hou er niet van rassen te verbasteren zoals AlpenQuarter, Rarebier, Mini-Fries ozd. Bloos Dat is wat ik ervan vind Haha!

Ik heb het zeker niet negatief opgevat van LesleyMoos! Had ik toch gezegd Vriendjes zijn? Vind het altijd een hele vriendelijke meid dus waarom zou ik Knipoog Haha!

*EDIT* precies Jeddah, zo bedoel ik het! Gelijk gepost! Haha!