Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je moet ergens beginnen en zo worden kleine stukjes steeds groter!
Goed gedaan hoor en heerlijk dat het jou zoooo blij maakt
ik ben ook zo blij!! Het stelde nog niets voor in afstand of happening maar voor mij was het een ENORME drempel! Opstijgen zonder op hol slaan.... dat was mijn laatste ritje een paar jaar terug
En die Rebel deed het gewoon alsof hij het altijd deed
LoverBoy had zelfs een paar keer getest wat Rebel zou doen als er een schrikkend mens op zijn rug zat
Ik zei hou maar op straks denk hij echt dat er iets engs is
Het is zo'n schatje!!

nog nooit samen een ritje hebben gemaakt!
Reken maar dat mijn eerste samen buitenrit met jou is hier in Reurle!!
Maar de enthousiasme spat van het scherm af hier
Zie je deze ook niet? Zijn lieve koppie!

Ja!!
Je bent een echte fan Susan!

lesleymoos schreef:Gefeliciteerd met je Alpen Quarter
Ods schreef:En LesleyMoos, Rebel is een Haflinger... and im DAMN proud of it!
Natuurlijk bedoeld ze het als compliment, maar wanner je dat zegt, zeg je toch dat een Quarter dus "beter" is.
Niet persoonlijk bedoeld, is gewoon iets waar ik me altijd aan stoor. Net als mensen die een Paint kopen en dan snel vertellen dat ie wel 75% Quarter is. Alsof Paint zijn niet genoeg is. 
Maar ik ben het voor de rest niet met je eens, Haflinger is een ras waar ik al jaren heel trots op ben. Het zijn voor mij Haflingers en blijven Haflingers. Waarom zou ik het AlpenQuarter noemen
Als ze niet onder doen voor Quarter Horses waarom zou je ze eraan willen linken
Ik ben trots op Rebel en ik ben trots dat hij een Haflinger is. Net zo goed dat ik trots op mijn Quarters ben en mijn Paintmeisje. Ik hou er niet van rassen te verbasteren zoals AlpenQuarter, Rarebier, Mini-Fries ozd.
Dat is wat ik ervan vind 
Vind het altijd een hele vriendelijke meid dus waarom zou ik