Daar wou ik het graag bij laten ja Sigrid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
calemity_jane schreef:ja alles wat in het programma van anky wordt gezegd geloven we!!!! We geloven ook dat Anky altijd leuk is tegen haar paarden...
En doet niks wat het paard zal schaden.
Nog even en ik kan over water lopen.
via PM ) op Bokt zitten ... laat ik ze nu alleen delen met "andere" mensen, uitzonderingen altijd daargelaten.
en dan volgt er echt een slotje
philipoom schreef:misschien weggehaald omdat sommige mensen zo ontzettend hard reageren op iets wat gewoon een grapje is.
Mensen waar zit af en toe jullie verstand
slimmerik schreef:philipoom schreef:misschien weggehaald omdat sommige mensen zo ontzettend hard reageren op iets wat gewoon een grapje is.
Mensen waar zit af en toe jullie verstand
Dat is geen grapje... zoiets heet relschoppen op bokt....

nielsd schreef:De mensen die zo reageren zijn relschoppers, niet toran.

saskiakefie schreef:ik snap het niet, ik zie alleen maar puntjes..
Cassidy schreef:Wat is er mis met zadelmak maken op tweejarige leeftijd? Dat houdt voor mij in dat er dan ook een lichtgewicht ruiter op kan gaan en er een paar rondjes gestapt worden...
Wat is er de meerwaarde van voor het dier!! Cassidy schreef:Wat is er mis met zadelmak maken op tweejarige leeftijd? Dat houdt voor mij in dat er dan ook een lichtgewicht ruiter op kan gaan en er een paar rondjes gestapt worden...
calemity_jane schreef:Nog even en ik kan over water lopen.

Quellian schreef:Cassidy schreef:Wat is er mis met zadelmak maken op tweejarige leeftijd? Dat houdt voor mij in dat er dan ook een lichtgewicht ruiter op kan gaan en er een paar rondjes gestapt worden...
Mensen hebben geen geduld. Tijd is geld?