Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
storrum schreef:Vera heb je je schoenen nog aan?
Marieke schreef:Ik heb mijn veters ook maar even wat strakker gedaan![]()
Marieke schreef:storrum schreef:Vera heb je je schoenen nog aan?
Ik heb mijn veters ook maar even wat strakker gedaan![]()
Marieke heeft alle moeite en ellende van paardjes kijken door gemoeten
JoyRider schreef:Sja, vera heeft alleen die cheque maar getekendMarieke heeft alle moeite en ellende van paardjes kijken door gemoeten
![]()
. Ik ging naar Oklahoma voor de Derby dus zei tegen Vera dat ik daar dan wel naar een paard zou kunnen gaan zoeken als ze dat wilde. Het was de bedoeling dat ik woensdag zou gaan vliegen, maar plotseling kreeg ik maandag middag een email vanuit Forth Woth Texas met daarin een foto van Bambi. Diezelfde avond om 23.45 uur heb ik een ticket gekocht naar Dallas (Vera wist nog van niks
). Dan maar een dag eerder, want Bambi moest ik zien voordat ik naar Oklahoma ging. Dinsdag ochtend vond Vera een mailtje in haar inbox dat ik naar Dallas zou gaan vliegen. Toen werd het plotseling heel erg echt natuurlijk.
Ze was mooi, goed gebouwd, super makkelijker beweger en ongelofelijk lief. Ik heb haar op stal gezien en in het land. En ik heb haar zien lopen in de roundpen. Filmpjes gemaakt en het zo snel mogelijk op internet proberen te zetten zodat Vera het kon zien. Er was nog een ander heel leuk paardje (in onze prijsklasse) dus ik gaf Vera een keus uit 2. Alle paarden daar waren super lief. De veulens en de jaarlingen en de fokmerries, alles was even lief. De dame besteed heel veel aandacht aan ze en ze zijn er dan ook allemaal gek op. Vera koos vanaf het filmpje ook meteen voor Bambi. Ik weet niet hoe vaak ze naar het filmpje heeft gekeken, maar volgens mij stond die de hele dag aan