heel veel plezier met deze mooie dame
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.[/quote]
vera schreef:Simodi; je maakt je zorgen om zaken waar ik me helemaal geen zorgen om maak.
Ze is uitgebreid op de video gezet van uit het land halen tot er weer inzetten en daartussen zijn er allerlei dingen met haar gedaan als halter, longeren, etc. dan kun je redelijk beoordelen hoe een paard in de omgang is.
Verder heb ik alle vertrouwen in degene die het live-kijken voor mij gedaan heeft.
Dus als ik me er al geen zorgen om maak, hoef jij het helemaal niet te doen
simodi schreef:vera schreef:Simodi; je maakt je zorgen om zaken waar ik me helemaal geen zorgen om maak.
Ze is uitgebreid op de video gezet van uit het land halen tot er weer inzetten en daartussen zijn er allerlei dingen met haar gedaan als halter, longeren, etc. dan kun je redelijk beoordelen hoe een paard in de omgang is.
Verder heb ik alle vertrouwen in degene die het live-kijken voor mij gedaan heeft.
Dus als ik me er al geen zorgen om maak, hoef jij het helemaal niet te doen
Hoi, ik maak me geen zorgen hoor ... was gewoon benieuwd hoe je dat doet als je paard van zo ver komt! Voordat wij onze paint kochten hebben we haar eerst geleasd om haar te leren kennen, dus dat is helemaal de andere manier. Je antwoordt een beetje van 'maak je daar niet zo druk om' maar het is gewoon belangstelling naar hoe zoiets in zijn werk gaat!
, naar Nederland gevlogen. In de tijd daartussen zijn we d.m.v. foto's op de hoogte gehouden van zijn ontwikkeling. Hij is nu bijna een jaar hier en hij is fantastisch. Dus als je een paard "van zo ver" haalt, met de juiste voorlichting, bij de juiste fokker/ eigenaar is het absoluut geen gok. Niets meer of minder dan wanneer hij bij de buren vandaan komt
. Maar je weet wel zeker dat het is wat je graag hebben wil
.