[WN] Dave op het strand!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

charita

Re: Dave op het strand!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:49

jeeeh zeg ...ben deze foto`s helemaal misgelopen Verward
wat een leuke dag hebben jullie gehad..en wat is hij toch braaf..heel leuk om te zien..
ben benieuwd naar foto`s van Chuck op het strand Knipoog

Groetjes Charita

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 20:31

Dank jullie!

@nickyu, leuk he als je zoveel doet met dat jonge spul, volgens mij heb je er zeker profijt bij later! Denk dat ik heel snel na het inrijden lekker naar het bos en strand ga! Cappie op en gaan met die banaan! Training komt later wel Haha!

@B_Sweet, herstel Haha! 1 blauw oog… Ben ook heel blij met zijn andere mooie donkere kraaloogje Knipoog

@Charita, ja was erg leuk! Heel snel maar met Chuckie inderdaad! Mijn vader wilde ook graag op de foto met hem, omdat het zijn paard is…. En we moeten snel gaan, want er is een hele leuke geïnteresseerde! Nog even spannend dus…. Maar als dat door zou gaan, krijgt hij echt een geweldig leuk baasje waar ik hem met een gerust hart heen durf te brengen!

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 20:50

Boldly schreef:
@Charita, ja was erg leuk! Heel snel maar met Chuckie inderdaad! Mijn vader wilde ook graag op de foto met hem, omdat het zijn paard is…. En we moeten snel gaan, want er is een hele leuke geïnteresseerde! Nog even spannend dus…. Maar als dat door zou gaan, krijgt hij echt een geweldig leuk baasje waar ik hem met een gerust hart heen durf te brengen!

Dat zou idd super zijn...nou geniet dan nog maar even lekker van Chuckie..
Heel veel sterkte..want makkelijk zal het niet zijn dit knappe ventje te laten gaan..

Groetjes Charita

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 20:55

Ja dat doe ik zeker... Al kan ik het beter niet doen... Het is zo'n scheetje! Maar hij zou zeker goed terecht komen als het door gaat! Dus dat is altijd weer een geruststellende gedachte!!

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 20:59

Wauww, erg knap paardje!!
Leuke aftekeningen hebtie. Haha!

Wel onwys leuk dat je zo met hem op het strand kunt lopen, leuke foto's Knipoog

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 23:25

Mooi beestje,
Ik keek ook even op je profiel voor meer foto's, zag ik tot mijn verrassing nog meer paarden.
Ook al zo mooi.
Complimenten voor hoe je rijdt, ik vind dat je echt een hele mooie zit en houding hebben.

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 17:19

Dank je wel Shirley! Bloos