afgelopen zomer waren mijn vriendin en ik bij Marinus op vakantie. Zij heeft toen artikeltje over o.a. ook zijn ranch geschreven. Hij heeft toen met volgende foto in het blad pegasus gestaan.
[img]C:\Documents and Settings\Miranda\Mijn documenten[/img] Foto's van onze vakantie bij Marinus, tijdens deze vakantie is het paardenvirus ook overgeslagen op mijn dochters. Marinus liet ze geduldig kennismaken met het rijden en wat een genot en mooie herinneringen hebben zij en ook ik eraan.
Foto's van onze vakantie bij Marinus, tijdens deze vakantie is het paardenvirus ook overgeslagen op mijn dochters. Marinus liet ze geduldig kennismaken met het rijden en wat een genot en mooie herinneringen hebben zij en ook ik eraan.
Marinus ,de schat, sleepte ons overal mee naar toe, en hield als een havik mijn jongste in de gaten, o,zo, bang dat ze zou vallen of zich zeer zou doen, wat een zorgzame en lieve man. Als mijn jongste zijn hoed op wilde vond ie dat prima.
Shamira nog niet ingereden, maar accepteerde wel mijn jongste op haar rug en Marinus liet 'r maar al te graag kennismaken met de paardensport.
Blue hield echt rekening met het feit dat er een klein minimensje op haar rug zat of die haar stond te borstelen, je zag haar houding dan veranderen, zoals Marinus met z'n dieren omging had ik nog maar weinig gezien en daar kunnen velen een voorbeeld aannemen.
Dikke pret tijdens de heerlijke maaltijd die Marinus voor ons bereid had, deze foto staat op het nachtkastje te prijken van mijn middelste dochter. de foto daaronder is mijn jongste die 's morgens uit bed kroop en dan de slaapkamerdeur opengooide en hard om Marinus riep, die vaak al op was en dan onderaan de trap antwoord gaf, Chenoah sprong dan vol vertrouwen en zonder aarzelen in Marinus z'n armen, de eerste keer dat ze het deed schrok ie ervan, maar later vond ie het toch wel heel wat dat dat kleine wurm hem zo vertrouwde.
De eerste vakantie dat we er waren was het ook nog pasen en dat werd natuurlijk gevierd met de traditionele eieren, Marinus had ze verstopt en de meiden moesten ze zoeken, na een poosje miste marinus nog wat chocolade-eieren, later bleek dat Iski die verorbert had, net als de paashazen die wegwaren toen we thuiskwamen van speelstad oranje.
In speelstad oranje, liefdevol hield Marinus de handjes van het kleine blonde meisje waar ie zo verliefd op was vast, natuurlijk ging ie ook mee in de draaimolen, ze zou er eens afvallen.
OH wat een heerlijke vakantie en wat een geweldige foto's... Herinneringen voor het leven! Dat was Marinus ten voeten uit... z'n gasten tot op het bot verwennen en aandacht geven en de wereld even alleen om jou laten draaien... Dank je wel barbamama dat je deze dierbare herinneringen met ons wilde delen.